Stonescream Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Er dette mulig? Har ikke sett på de så ofte så har ikke svart et par stk. En epost hadde kanskje vært hyggelig her? En stakkar har jo venta siden 22-11-2001. DET er litt lang tid. [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-03-16 00:56 ] Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Joda, enig der, har fådt et par mailer, å de har måttet vente lenge på svar Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Må si meg enig. Selv kommer jeg omtrent aldri på å sjekke private meldinger så epost varsel om private meldinger hadde vært flott. Helst hadde jeg sett at jeg kunne nekta folk å sende meg private meldinger, foretrekker at folk heller sender meg en email eller sender en ICQ melding. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hva med å kunne omadressere privare meldinger til mail? Slik at når en prøver å sende deg en PM så blir de linke til e-mailen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå