iq mons Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 passer kanskje ikkje akuratt inn her ,men veit dykk om nokre programm som gjer mp3 til wav. untatt winamp. takk for alle svar. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 cd-ex burde funke. finner det på download.com Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Rimelig feilposta det der ja, men du leter kanskje etter et program som MPEG suite? Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 ska ha filen over til moben nokon andre program? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Om du har Nokia: Brruk Nokia PCSuite, den konverterer filen automatisk ved overføring Om du ikke har Nokia burde MusicMatch funke fint Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Rimelig feilposta det der ja, men du leter kanskje etter et program som MPEG suite? Jeg ville ikke akkurat sagt at det var feilpostet, hvis han skal bruke wav toner til telefone Men uansett, jeg bruker blaze media pro og det funker som en drøm Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg ville ikke akkurat sagt at det var feilpostet, hvis han skal bruke wav toner til telefone Da må han kanskje si at det skal brukes til det med en gang da, eller hva? Jeg skjønte det iallefall ikke. Tenkte han mente for å brenne musikk-CD e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå