Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 For det første : ja, jeg har det orginalt. Spillet kommer jeg greit inn i og kan starte en nye game.. Men inne i spillet er det nesten kritt hvitt og veldig veldig utydelig. Man ser nesten ikke hovedpersonen engang. Jeg har prøvd med nye driver til skjermkortet, stille gamma og har directX9 Powerstrip gjorde det normal lys-styrke, men allikevel kan jeg nesten ikke se hovedpersonen. p4 2,4ghz 512 DDR Ati Radeon 9800pro <-- som skal holde, aigt? Tar med glede imot tips! Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg hadde riktignok ikke orginalen av spillet, men følgende funket for meg: skjermen var hvit og ekkel så jeg x-primenterte litt og tok til slutt Special Effects på medium. D funket ihvertfall for meg... Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har det samme oppsette som deg og ja jeg har det orginale spille acv POP kjøpt på OPS! Men annerledes sjermkort 9800Xt men dette skal ikke si mye! Jeg hadde også problemer men hos meg kunne man ikke sen en drit pga at det var så hvit som i en tjukk tåke. dette var de med 3,4 drivere som fulgte med kortet. men etter å ha skiftet til 3.10 men bruker nå 4.1 så funker det helt fint. Last de ned fra www.ati.com eller www.omegacorner.com. ellesr så kan du reinstalere spillet og instalere nye drivere på nytt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ja, slik var det ghos meg også ja.. en tykk tåke! Takk, skal prøve forslagene takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå