Gå til innhold

Hvorfor er alt så overdreven dårlig?

Anbefalte innlegg

Heisann fleisann.

Jeg har sittet og spilt DesertBombat ganske mye ikveld, og det er så dårlig. Jaja, jeg vet at 256 MB PC133 SDRAM og AMD Athlon 1.3 GHz ikke er helt toppmodell, men den er vel ikke så dårlig at når jeg kjører på broa på Al-Elmein første dag, så blir det så forvirrende at broa forsvinner og det samme gjør bakken.

Så når jeg blir angrepet, så vet jeg ikke hvor jeg skal skyte, og dermed taper jeg..

Har noen tips til hvorfor dette skjer?

Hardiskplass har jeg mer enn nok av, over 15 GB igjen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevd noe av det samme jeg også. Da var det CPU'en og skjermkortet som var problemet, for varm CPU og overklokket skjermkort.

Nyeste drivere og patcher er vel en fordel også.

PS. Jeg har 1.3Ghz AMD, 512RAM og GeForce Ti4200 128MB

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme problem, og jeg trengte bare å oppdatere skjermdrivern, så var problemet ut av verdenen. Har Ti4200...

jaja, men så er skjermkortet mitt fucka også: nVidia GeForce 2 MX 200 DDr, med 32 MB SDRAM...

Driveren er den nyeste på WinUpdate tror jeg det het (hakke anelse, bruker Linux selv, men bittelitt Windows også, uheldigvis....)....

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme problem, og jeg trengte bare å oppdatere skjermdrivern, så var problemet ut av verdenen. Har Ti4200...

jaja, men så er skjermkortet mitt fucka også: nVidia GeForce 2 MX 200 DDr, med 32 MB SDRAM...

Driveren er den nyeste på WinUpdate tror jeg det het (hakke anelse, bruker Linux selv, men bittelitt Windows også, uheldigvis....)....

Øhh, å du lurer på hvorfår det ikke funker!!!!!! :scared:

!!!!!!!!!!!!!Geforce 2 mx!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh:

Der har du problemet, var ganske logiskt det da. Du skulle ha nevnt det i det første innlegget ditt :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...