Torbjørn Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Foreslår å skrive om BBCode'n til ikke å åpne linken i nytt vindu når det linkes til andre tråder på forumet, f.eks hvis linken er http://forum.*.no, hvor * er en liste over relevante domene navn. jeg har i de fleste tilfellene slettet siden det ble linket fra når jeg går fra en tråd til en annen link til samme forum. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg stemmer i mot dette forslaget. Jeg lukker vanligvis det nye vinduet etter å ha lest tråden som kom opp. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg stemmer for dette forslaget, i løpet av en dag har jeg 4-5 sider med *.hardware.no som jeg ikke har lagt ned fordi jeg er så dum at jeg tror jeg holder på i samme vindu som før Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Mot her også. Mye greiere å ha begge åpne samtidig for så å kunne switche mellom dem og se hva som ble referert til. Men på den ande siden trenger jeg bare trykke ned på lenken med scrollehjulet for at vinduet åpner seg i nytt vindu, i bakgrunnen av den jeg leser nå. Opera = Endret 8. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) QUOTE (Blib @ 08/02/2004 : 18:17) Men på den ande siden trenger jeg bare trykke ned på lenken med scrollehjulet for at vinduet åpner seg i nytt vindu, i bakgrunnen av den jeg leser nå. Opera = Ahh, herlig detalj. Takk forøvrig stemmer jeg imot forslaget til Torbjørn. Endret 8. februar 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg