feed Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Som topic sier. Føler cpu-spenninga varier litt for mye på overnevnt hovedkort. Har satt den på 1.675 i bios, men varierer fra 1.642 til 1.712.. Synes dette er litt drøyt. Finnes det noen modds eller noe som kan gjøres for å stabilisere vcoren litt mer? I denne forbindelse har jeg klokka p4'en 2.4 til 3.4. Har vanlig luftkjøing så får si meg fornøyd da temp for øyeblikket ligger på 28-30C, men stiger fort opp til 38 når jeg begynner å "jobbe". Har ikke fått testa så mye til nå utenom Prime, hvor jeg fikk error melding med en gang Men funker det greitt ellers bryr jeg meg ikke så mye om Prime da jeg føler dette er meget overfølsomt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Se om du klarer å forstå noe utav dette her Legg ut resultater hvis du gjør modden, sikkert mange som er interresert i å se hvordan det blir gjort. Lenke til kommentar
feed Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Forstod jeg rett kunne du enten gjøre slik som vist på bilde eller mellom de to blå prikkene på bilde. Mente de at det skulle kortsluttes eller loddes inn en motstand mellom dem? Er vel ikke helt stødig i engelsken.. Endret 8. februar 2004 av feed Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Forstod jeg rett kunne du enten gjøre slik som vist på bilde eller mellom de to blå prikkene på bilde. Korrekt Men for all del ikke kortslutt der. http://www.malvescorner.com/p4c800.htm En 50 Kohm pot (variabel motstand) satt til 28 Kohm står det her. Endret 8. februar 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå