Buchern Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei... Kikket litt på hk og så da at jeg har glemt å gjøre en ting :-/. Det er å fjerne den gråe teipaktige greia på den festemekanismen man skal feste Cpu kjølern til. Dette er den som skal være bak på kortet. Er det viktig at jeg fjerner denne? eller har det ikke noen betydning? Mvh Buchern Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tror ikke det betyr så mye. Jeg kommer faktisk ikke på noe praktisk betydening. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Tror ikke det betyr så mye. Jeg kommer faktisk ikke på noe praktisk betydening. Hva med spenning og sånt? den greia under er av plastik og den over er av papir. Så burde jeg fjerne alle komponentene eller bare gi F... i det? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 papir/plastikk leder ikke strøm, så jeg regner med det går greit... Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 papir/plastikk leder ikke strøm, så jeg regner med det går greit... Ok... Ellers så sier det bang eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå