Gå til innhold

Får ikke sett bilder på internettsider :s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått et lignende problem. Feks så vises ikke logon til VG, Dagbladet osv på førstesiden til Sol. Mens reklame vises. Her på HW vises ikke"knappene" for feks å svare på innlegg. Har sjekket at det står vise bilder. osv.

Har sjekket for virus også. Restartet ørten ganger. Uten at det hjelper. Merkelig sak. Det ser ut som at gif bilder, som feks de klikkbare smiles (under svar på innlegg) er helt borte. Bare rammen rundt vises. Har noen noe løsning her?

Endret av pompen75
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å instalere VM på nytt. Men fortsatt ingen bedring. Dette er snodig. de fleste knappene er borte. Med noen unntak. Vil helst ikke formatere, men det ser ut som det bærer den veien nå. Venter litt med det i håp om at noen her kan hjelpe.

Lenke til kommentar
jeg har problemer å få frem bilder når jeg surfer på intenett.... jeg har nextgentel .... 1000/318...

Noen som vet svaret? vil bli veldig glad hvis noen vet det :)

Hei der

Jeg vil gjerne slippe bilder, så det hadde vært fint om du poster hva som

er årsaken til dette når du finner det ut. :D

Kan det hende at du ikke har FLASH?

Lenke til kommentar
jeg har problemer å få frem bilder når jeg surfer på intenett.... jeg har nextgentel .... 1000/318...

Noen som vet svaret? vil bli veldig glad hvis noen vet det :)

Jeg har vært bort i problemet!

Den gang viste det seg at operativsystemet (win.98se) ikke kjente igjen filformatet (.gif, .jpg osv...). Problemet lå altså IKKE i web-browseren.

Løsningen er å manuelt korrigere instillingene for program til "filtyper", eller å installere ett bildehåndteringsprogram på nytt -slik at instillingene korrigeres automatisk på nytt.

Last f.eks. ned gratisversjonen av "ACD See" og installer den.

Lykke til!

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...