Gå til innhold

Radeon 8500LE eller GeForce3 Ti200

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et skjermkort til max. 2000kr, og valget mitt faller antageligvis på en av de i topic'en. Da lurer jeg på: Hva ville dere velge?

Pentium 3 933MHz

Abit BX133-RAID

GeForce2 MX-400 :sad:

384mb PC133 SDRAM

Aopen HQ45-tower (skal moddes :grin:)

Logitech Mouseman Dual Optical

(Alle grafikk-kort mottas med takk)

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-03-15 19:31 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge ligger vel omtrent likt i pris, så det blir vel mest et spørsmål om smak og behag. Kan nevne at jeg med mitt gf3 ti200 får 7630 i 3dmark2001 med xp 1600. Kjører da 250/500 på kortet helt stabilt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-15 19:38, Abit skrev:

Begge ligger vel omtrent likt i pris, så det blir vel mest et spørsmål om smak og behag.

Ehh...

Det er vel ingen tvil om at Radeon 8500 er et overlegent bedre kort enn Ti200. Flere funksjoner, bedre bildekvalitet, raskere 3D og støtter DirectX 8.1.

=> Ingen tvil hva du burde velge!

Lenke til kommentar

Er mange poster om dette emnet så du kan sikkert plukke opp tips derifra.

Spiller du mye og bruker maskinen din til ikke noe annet så er nk geforce et greit kort for deg, men bruker du maskinen til både dvd avspilling på tv, dvi og analog utgang med mulighet for 2 skjermer+++

=ATI 8500.

jeg har ati 8500 retail og er veldig fornøyd med det.

Greit at du ikke vinner gatas tevling i 3dmark2001se, men du har i alle fall bilde kvalitet som slår det meste+ dvi utgangen da for flatskjerm en gang i fremtiden. (Er vel ikke alle geforce 3ti200 som har de om noen i det hele tatt?)

Lenke til kommentar

Kjøp heller TNT2 du.. neida.

Vet ikke hvor mye forskjell det er på LE og fullver. av korta. Har selv det sistnevnte og det kjører rotta av TI200. Opp til 50% mere ytelse i enkelte spill. (Serious Sam II) Dette er noe jeg har testet så det er ikke bare hummbugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...