LiZt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hallo folkens. Dette kan synes som et litt merkelig spørsmål, men jeg spør fordi jeg ikke vet bedre. Jeg har en Dell Inspiron 8000 med slitent batteri og nesten uleselig tastatur. Muligens kan jeg kjøpe deler fra en Inspiron 7000 via qxl, og spørsmålet mitt er følgende: Er det noen som vet om batteriet og tastaturet på 7000 er kompatibelt med 8000? På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Prøv og ta kontakt med dell.. Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Gå på dell.no, så sjekker du ut reservedelsdatabasen deres, først for 8000, så for 7000, så ser du om det er samme deler feks? Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Takk for forslagene. Var innom på Dell.no. Er det meg, eller suger denne siden? Utrolig dårlig norsk, gjennomgående oversatt med samme setningsoppbygging som på engelsk. "Deler for min Dell", "Jeg kjenner ikke mitt servicenummer" osv... Betenkelig! Uansett, jeg fant ikke frem til der delenumrene på de ulike delene finnes - noen som kan bistå?? Takk igjen. Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Prøvde og sjekke, men verken i7000 eller i8000 var i lista over modeller de hadde reservedeler til.. så da vet jeg ikke annen råd enn og lese av modellnr på ditt batteri, og spørre han som skal selge om og gjøre det samme feks? Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ok, jeg skal se om jeg får kontakt, slik at vi kan sammenlighe delenummer. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå