Gå til innhold

9600XT problemer?


baRs

Anbefalte innlegg

Hei,

 

har akkurat fått meg NF7-S 2.0, XP2500+ og Sapphire 9600XT...

 

Jeg regner med jeg kan kjøre maksimal oppløsning og "Video" instillinger i BF1942 og har gjort dette. Problemet er bare at når jeg kjører 1280x960 i BF blir skjermen helt forskjøvet slik at jeg ikke ser hele console og andre ting som forsvinner i den rettningen (venstre). Skriften er også ganske vanskelig å tyde (defus og "smooth", feit).

 

Jeg har en EIZO L.557 17' LCD skjerm som kjører 1280x1024 i windows, kan dette ha noe med invirkningen i BF å gjøre?

 

Jeg lurer også på hvilke instillinger man bør ha (VPU?, Override, etc.)

 

Jeg har ATI Catalyst 4.1 installert..

 

Hjelp :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei?, du må ikke regne med å kunne kjøre bf1942 på maximalt oppløsning og eye-candy. jeg med 9800pro@xt og xp3200 klarer det, men tror et 9600xt vil slite noe villt.......

 

 

forsøk en annen oppløsning, så kanskje bildet blir bra.....

 

Når jeg mener max oppløsning så mener jeg 1600x1200m du som har lcd med sperre på 1280x1024 vil kanskje klare å kjøre det på full detail da, men ikke vær sikker, bf krever noe helt sinnkyko av psn, ihvertfall de store byene og for ikke å snakke om el-alamein

Lenke til kommentar

på 1280x960 er grafikken helt perfekt (alt på maks). går knirkefritt. problemet er bare at skjermen forskyver seg og skriften blir litt utydelig..

 

Mangler MINNE. har bare 512 nå, med 512 til så skal det gå bedre tenker jeg :)

 

som sagt. skjønner ikke hvorfor denne forskyvingen skjer..

Lenke til kommentar

jeg kan også forklare forskyvningen.. det er et anntall pixler i bredden å et i høyden.. om du for eks har oppløsing 1024*600 vil alt virke pressa sammen .

Derfor skjer dette.. det er ikke en proposjonell størrelse forhold til skjermen.. men i spill kan 3d kortet fikse på dette så det virker normalt.. men oppløsning er anbefalt å holde på 640*400 , 800*600 1024*768 , 1200*1024, 1600*1200

(resten husker jeg ikke)

dette er størrelser som er normalt for skjermen

Lenke til kommentar
nei?, du må ikke regne med å kunne kjøre bf1942 på maximalt oppløsning og eye-candy. jeg med 9800pro@xt og xp3200 klarer det, men tror et 9600xt vil slite noe villt.......

 

 

forsøk en annen oppløsning, så kanskje bildet blir bra.....

 

Når jeg mener max oppløsning så mener jeg 1600x1200m du som har lcd med sperre på 1280x1024 vil kanskje klare å kjøre det på full detail da, men ikke vær sikker, bf krever noe helt sinnkyko av psn, ihvertfall de store byene og for ikke å snakke om el-alamein

Please, ikke tro at BF1942 er så nytt at det ikke klarer alt på maks med R9600XT. Lattis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...