JaFFaR Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 som alle vet så klikker altid nokia viss du bare knipser på dem eller så sprenger den. det kommer alltid opp topic om at nokianen deres er ødelagt. hvor mange her inne har ødlagt telefonen sin som ikke er nokia? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg ødela min ericsson et-eller-annet . smelta den istykker... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Genial overskrift. Jeg skjønnte faktisk hva tråden din handlet om før jeg i det hele tatt slo på datamaskinen. For å svare: Motorola StarTac: Bestemte seg etter ca. et halvt års bruk at "nå skal jeg selv bestemme når jeg skal være av og når jeg skal være på." Hvis jeg trykket for hardt på knappen for å legge på, så slo skjermen seg av. Hvis jeg klappet sammen lokket for hardt startet den opp på nytt. Sim-kort leseren var ganske vrang mot slutten også, dette var den type mobil hvor man faktisk puttet HELE kortet inn i telefonen, ikke bare den bittelille biten man river av. De siste ukene jeg hadde mobilen var det å få igang denne telefonen noe lignende å få igang en Nintendo 8bit. Ta ut kortet, blås som f-aen inni hullet, sett det tilbake....gjenta til du får kontakt. Siemens SL45: Fortsatt problemer med sim-kort. Den insisterte på at jeg ikke hadde kortet i, men det var bare 6-7 ganger hver dag. Måtte skru den av og på hele tiden. Hvis man ikke la den fra seg veldig veldig forsiktig så slo den seg av. Endret 8. februar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 som alle vet så klikker altid nokia viss du bare knipser på dem eller så sprenger den. det kommer alltid opp topic om at nokianen deres er ødelagt. hvor mange her inne har ødlagt telefonen sin som ikke er nokia? offer gidder du? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Husker jeg badet med min Siemens C25, hoho var ikke mye liv i dritten etter det! Før møtet med vannet var det en grei telefon. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 som alle vet så klikker altid nokia viss du bare knipser på dem eller så sprenger den. det kommer alltid opp topic om at nokianen deres er ødelagt. hvor mange her inne har ødlagt telefonen sin som ikke er nokia? Du kjeder deg... For å svare: 2motorolaer og 1 ericsson... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ingen av mine mobiler har noensinne klikket eller blitt ødelagt. Så, statistikken taler imot deg, JaFFaR. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 som alle vet så klikker altid nokia viss du bare knipser på dem eller så sprenger den. det kommer alltid opp topic om at nokianen deres er ødelagt. hvor mange her inne har ødlagt telefonen sin som ikke er nokia? unødvendig innleg. 2. klippet i stykker en nokia 3210 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Teit Topic, men jeg velger å svare på den for det Jeg har klart å ødlegge 2 Motorola'er, 1 Sony Ericsson og en Bosch... Har hatt 5 Nokia'er, og ingen av de har gått i stykker (og jeg er ikke forsiktig av meg!) Har mista alle støtt og stadig i bakken uten å ødlegge noen av de.... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Ingen av mine mobiler har noensinne klikket eller blitt ødelagt. Så, statistikken taler imot deg, JaFFaR. Samme her! Har alltid hatt Nokia (blir vel en 5 stykker) og ikke en har klikket elelr blitt ødelagt... Endret 8. februar 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ingen av mine mobiler har noensinne klikket eller blitt ødelagt. Så, statistikken taler imot deg, JaFFaR. Samme her! Har alltid hatt Nokia (blir vel en 5 stykker) og ikke en har klikket elelr blitt ødelagt... der bæsja du vel litt på neglen Jaffar?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg