Belarnion Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Haha, jeg har vært i Garden selv. Jeg ser at de allerede har lyktes bedre med inndoktrineringen av deg, enn de noen sinne klarte med meg. Det var vel ikke tilfeldigvis 5. kompani du tjenestegjorde i? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 mange interesanne bilder! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 og de samme brillene som Delta-Force og andre spesialavdelinger bruker. Ah... da fant jeg linken sin... Taktiske bollé briller Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Hoff, der datt eg nesten av stoln edit: unødvendig quote Endret 8. februar 2004 av b0berg Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 my lower back could use a massage....hehe...nice Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg fikk 1 på syken jeg Så jeg slapp det wqjifdqewfoeu militæret LLLLLLLLLOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEETIK! og ja jeg vet at syken ikke staves slik men jeg fant aldri ut åssen det stavtes! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvordan fikk du tatt de bildene mens dere trente? Smuglet du med deg kamera eller fikk du lov? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Han fikk nok lov. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor å le av? Dette er som tegnspråk for døve inkl meg som må ha tegnspråk...Dette tegn for soldater er meget nyttig for å være veldig stille? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fordi noen har "tullet" og byttet ut de originale betydningene med "morsomme" ting. Lenke til kommentar
farke Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ah... da fant jeg linken sin...Taktiske bollé briller Jeg har Bollé X800T. Jeg er sivilist. Å ha et par slike er ikke noe videre spesielt. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ah... da fant jeg linken sin...Taktiske bollé briller Jeg har Bollé X800T. Jeg er sivilist. Å ha et par slike er ikke noe videre spesielt. Men det fjerner likevel ikke faktumet at SWAT, f.eks. bruker de samme brillene? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har Også Bolle x800, jeg er også sivilist! Slutt nå å skryte på deg... Hva er det du har som er så spessielt a? CV1? TVIII? P80, mp5 og AG3 har jo alle så det er greit Og SIBO (Strid i bebygget område) er vel heller ikke helt nytt? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er, så vidt jeg vet, bare Hærens Jegerkommando som er bedre enn oss i akkurat dette nå. *knis* Hjernevasking gjør først vondt i ettertid.... (Hva med marinejegere, forsvarets spesialkommando og andre spesialstyrker i forsvaret? For ikke å snakke om politiets spesialstyrker ?) Så vidt jeg vet er marinejegerne og FSK slått sammen til hærens jegerkommando sammen med andre spesialavdelinger? Jeg nevnte ikke politiets spesialstyrker Delta av den enkle grunn at jeg ikke kom på de i farten. Så klart alle spesialavdelingene i Norge er mye bedre enn oss. Det skulle bare mangle. Når du sier delta? Tenker du på HV016 som er en spesialavdelig innenfor Heimvernet? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kanskje han mener UEH. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Delta er politiets "spesial" avdeling. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Delta er politiets "spesial" avdeling. Okei..hvor kommer så UEH inn da? Er de en slags "Delta-light" ? Endret 12. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå