Papirpose Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva tror dere om å plassere en harddisk praktisk talt vegg-i-vegg med et PSU, med tanke på magnetisme etc? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skulle ikke være noe problem. På mitt gamle AOpen-tårn var det harddiskramme oppå PSU. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bruk da heller strikk til å henge den opp, ville ikke festet den til psu'en. Hvorfor ikke, jo på grun av støy, varme utviklingen, luftsirkuleringen til psu'en, magnetisme kanskje. Så nei ville ikke ha gjort det, men det er jo din data så du gjør vel det uansett hva vi sier, hehe. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Skulle ikke være noe problem. På mitt gamle AOpen-tårn var det harddiskramme oppå PSU. Såpass, XenZor Kjetil, når det gjelder varmeutvikling er det neppe noe stort problem. PSU er på 160W (ja, seriøst ) og diskene er noen små saker på 3GB hver. Magnetisme er det eneste jeg er bekymret for. Men hadde jeg gjort det uansett, hadde jeg aldri spurt her. Så all input mottas med takk Er lite interessert i ødelagte disker. At Aopen faktisk har hatt diskramme oppå PSU sier litt. Ikke at jeg vet hvor god greie de har på slikt, men vil vel tro de iallfall tenker over det de gjør når de designer kasser. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Husk de gammle diskene utvikler ikke så mye varme, så da kan du sikker prøve. Eg trudde du skulle sett opp en moderne disk på 7200rpm, som ville blitt veldig varm ved å montere den på psu'en din. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Sant sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå