Entity extraction Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg får merkelig eposter på innboxen min, mailer kommer i retur som jeg aldri har sendt. Men...Jeg bruker ikke engang en epost klient, bruker utelukkende web basert (chello) Hvordan kan det da komme mailer i retur fra adresser jeg aldri har hørt om eller sendt til. I retur mailene står det at mailen som jeg sendte til et eller annet sted (not) ikke kom igjennom pga mydoom virus i vedlegg. Får 3-4 av dem hver dag. Jeg har ikke mydoom virus på pcen, har siste oppdaterte virus def på NA2003 og har i tillegg bare for å være sikker kjørt removal tool fra symantec. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 DITTO!! Merkelige eposter som ikke kan leses, og alle har vedlegg... Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Du kan jo se på internett, der står det overalt ok se feks www.symantec.com Endret 8. februar 2004 av theWWW Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 glimrende!!! Jeg har ikke viruset, viruset har snappet opp min mail adresse fra noen, later som om det sender fra meg osv osv. Akkurat den e-mail adressen dette havner på er det få som vet om. Noen som har gode tips om hvordan håndtere mødre som ikke har vett i pappen når det gjelder e-post? lol Det viser seg at min mors maskin på jobb er full av virus, og der har altså mydoom snappet opp epost adr. min, og så er det i gang. Ganske smart virus egentlig V Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er klart....det er synd at noen av verdens beste dataprgramerere har hobbyen; virus. Det er en griunn til at det er millionvirksomhet med å drve med antivirus virusmakerne brødfør antivirusmakerne.....se hvordan verden har blitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå