Gå til innhold

General snus


Vigji^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ah, prismaster var en lettelse for meg... Kjøpte en slik på en sigar-forretning på solli... =) den eier til de grader... 30 spenn

Joda, Prismaster er et genialt verktøy :yes: Men den blir liksom liggende i skuffen av en eller annen grunn. Er liksom letter å bare stappe fingrene i boksen og rett i leppen enn å leite etter Prismasteren :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Jadda... snus er digg.

 

Tenkte jeg skulle slutte med røykingen, og heller snuse litt i ny og ne.

 

Resultatet er at jeg røyker og snuser om hverandre. Tar en røyk, så går det 20min før jeg er sugen på en pris. Når jeg spytter ut prisen, så er jeg sugen på en røyk. And so on, and so on.

 

Snuser skruff, og mistenker at den ikke duger. svir ikke overhodet i forhold til General, og tviler på at den funker spesielt bra

Tror jeg tester Genreral isteden. Den merker man ihvertfall at man har under leppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Akkurat nå så røyker jeg for å slutte å snuse. Snus er en del mer avhengighetsskapende, men ikke på lang nær så farlig. Blir ikke avhengig av røyk, uansett. En pris i 20 min. er 50 prince i nikotinmengde. Snus er som heroin, fakta.

 

*ut å røyke*

Lenke til kommentar
Akkurat nå så røyker jeg for å slutte å snuse. Snus er en del mer avhengighetsskapende, men ikke på lang nær så farlig. Blir ikke avhengig av røyk, uansett. En pris i 20 min. er 50 prince i nikotinmengde. Snus er som heroin, fakta.

 

*ut å røyke*

Så du vil heller dø av lungekreft enn å snuse resten av livet?

 

Røyke for å slutte å snuse... jaja. Den var ny for meg.

 

Tror kanskje du burde revurdere det der litt :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig å bruke en pakke om dagen? konstant snus under leppa? det kan da ikke være sunt... Bruker 2-3 dager jeg på en boks... Føler også at jeg snuser mye... har nettopp gått fra 20 røyk om dagen til snus istedet...

First of all: Dette er et par ting jeg hører når jeg er i hæren. Ta dette fra en trønder, han kan to ting; heimert og snus:

 

#1: Det heter boks, ikke pakke.

#2: Det heter pris, ikke klype o.l

#3: Det heter sylinder, ikke stokk.

#4: Du pakker ikke en pris, du baker den.

 

Sånn, let me see. Snusforbruket varierer med hva du gjør. Kan snuse alt fra 1/2 til nesten 2 bokser om dagen.

Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig å bruke en pakke om dagen? konstant snus under leppa? det kan da ikke være sunt... Bruker 2-3 dager jeg på en boks... Føler også at jeg snuser mye... har nettopp gått fra 20 røyk om dagen til snus istedet...

First of all: Dette er et par ting jeg hører når jeg er i hæren. Ta dette fra en trønder, han kan to ting; heimert og snus:

 

#1: Det heter boks, ikke pakke.

#2: Det heter pris, ikke klype o.l

#3: Det heter sylinder, ikke stokk.

#4: Du pakker ikke en pris, du baker den.

 

Sånn, let me see. Snusforbruket varierer med hva du gjør. Kan snuse alt fra 1/2 til nesten 2 bokser om dagen.

man kan vell kalle det ka man vill?

seier sjølv Pris\klype, sylinder\pølse, boks\kjære\dåse

 

ex: nei no må ej fram me mi kjære:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

en enkel måte å behandle snus på

 

Kjøp

  • lighter(helst zippo) eller fyrstikker
  • flybensin

så går du til din nærmeste butikk og heller flybensinen over all snusen, men fort deg de dumme folkenen bak kassen kan missforstå. Så bare pælm lighteren/fyrstikkene på og se det brenne, men pass deg det kan smelle litt.

vent til det har slokt av seg selv eller de i butikken har slokt den.

skrap sammen "asken" som noen vil kalle det eller som 1337'ene vil kalle det

"the best shit ever". rull den til en "tønne" og putt den under leppa. du blir garantert fornøyd

 

håper dette hjalp mer enn de andre :p

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
en enkel måte å behandle snus på

 

Kjøp


  •  
  • lighter(helst zippo) eller fyrstikker
     
  • flybensin
     

så går du til din nærmeste butikk og heller flybensinen over all snusen, men fort deg de dumme folkenen bak kassen kan missforstå. Så bare pælm lighteren/fyrstikkene på og se det brenne, men pass deg det kan smelle litt.

vent til det har slokt av seg selv eller de i butikken har slokt den.

skrap sammen "asken" som noen vil kalle det eller som 1337'ene vil kalle det

"the best shit ever". rull den til en "tønne" og putt den under leppa. du blir garantert fornøyd

 

håper dette hjalp mer enn de andre :p

de vil eg ikkje kalle å bake snus..

 

 

snustønne oppskrift :thumbup: :

1.opne boksa.

2.klare å få lokket under boksa me ei hand(bør øvast på)

3.få opp en passe stor pris i handskålen

4.bake den til en fast klomp

5.enten pytte "klompen" oppi eller ta den mellom tomelen oglangfingeren klemme med peikefingeren på begge hender og tommelen på andre handen.

6.pytte den godt oppi

 

 

"ekte pris" oppskrift :thumbup: :

1.jer som på 1 og 2 på snustønneopskrifta.

2.legge de inn på tonga.

3.press\skrap det oppi lippa med tonga

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
en enkel måte å behandle snus på

 

Kjøp


  •  
     
  • lighter(helst zippo) eller fyrstikker
     
     
  • flybensin
     
     

så går du til din nærmeste butikk og heller flybensinen over all snusen, men fort deg de dumme folkenen bak kassen kan missforstå. Så bare pælm lighteren/fyrstikkene på og se det brenne, men pass deg det kan smelle litt.

vent til det har slokt av seg selv eller de i butikken har slokt den.

skrap sammen "asken" som noen vil kalle det eller som 1337'ene vil kalle det

"the best shit ever". rull den til en "tønne" og putt den under leppa. du blir garantert fornøyd

 

håper dette hjalp mer enn de andre :p

de vil eg ikkje kalle å bake snus..

 

det vil jeg

Lenke til kommentar
Akkurat nå så røyker jeg for å slutte å snuse. Snus er en del mer avhengighetsskapende, men ikke på lang nær så farlig. Blir ikke avhengig av røyk, uansett. En pris i 20 min. er 50 prince i nikotinmengde. Snus er som heroin, fakta.

 

*ut å røyke*

2-3 år med snus nå, så bare fant jeg ut at jeg skal slutte. Så gjorde jeg det.

 

Har aldri vært hekta, kanskje psykisk..men ettersom jeg sa stopp så bare stoppa det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...