Insomniac Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 eheh, kan umulig være bra det vel...? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Snus er jo bare K.O.R da... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vil gjerne trekke tilbake min beskrivelse av perfekt pris, da jeg missforstod en del. Er enig i at en perfekt pris er deilig. Men jeg tar meg ikke tid til å bruke så mye tid på det. Jeg snuser 3-4 boxer i uka, av og til mer. For meg er det perfekt når: Jeg er stappmett, setter meg ned og ser på tv eller leser litt, og bare nyter smaken. Når jeg begynte med snus var det mye baking og prismaster, men det går en lei. Etter å ha holdt på i mange år (15-16 år ikke sikker) Er det bare blitt slik at jeg dytter det under, og håper på det beste. Men jeg er langt på vei enig at nytelsen av snus kan bli enda bedre dersom man tar seg tid til ån finne den "perfekte" pris. Men en ting er jeg ikke enig i; baking av snusen. Litt av poenget for meg er å få så mye smak som mulig, så fort som mulig. Dersom prisen din renner ned på tennene, så har du enten hatt den i for lenge, eller ikke nok "leppe" til å dytte det opp igjen. En ting jeg ikke har sett diskutert her er hvor man plasserer prisen. Jeg har så og si aldri plassert den på midten, synes ikke det er godt. Jeg legger den langt bak til høyre, eller dytter noe nede. nede er plassen dersom amn skal ha smak fort btw. Artig diskusjon dette.... V Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Desto mer man baker og tar på prisen, desto mer av nikotinen forsvinner i fingrene. Jeg synes en ubakt pris gir en egen type effekt; nikotinen kommer raskere inn i blodet og det er mer intenst, men det varer ikke like lenge som en bakt pris. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ingen som har nevnt Hawkins snus. Det er 14iss snus! Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smaken, men det smaker som noe godter alá lakris. Konsistensen på den er ekkel, grov å klisjette. Artig første prisen, men ikke noe man kjøper en boks av. En kompis av meg fra Italia sendte meg en snus han hadde kjøpt i Østerriket, husker ikke merket men det var Wiskey-snus. Ny smak var spennende og grei aveksling men det slår ikke ikke en god General. En kompis av meg baker ENORME priser. Han stikker 4 fingre i boksen og tar kanske 1/4 den, pakker litt og dytter oppi leppa. Leppa stikker 2-3 cm ut og litt av snusen stikker ut av leppa. Skjønner ikke at den ikke ramler ut På jobb er det ganske greit med porsjon snus da jeg jobber som administrator på en skole og sikkert ikke så mange som liker snus rester på tastaturet og musa. vetle: WORD! Ingen ting slår følelsen av å være stapp mett, sitte i godstole forran tv'n/pc'n med en god pris! Les denne tråden ang. kjøling av snus. Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 det er ingen FASIT på hvordan man baker snau...n00bs Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 det er ingen FASIT på hvordan man baker snus ...n00bs Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 det er ingen FASIT på hvordan man baker snau...n00bs Vel, jeg tror ikke du skal ta den tonen her på forumet når du har en post, og du første du gjør er å lage en dobbel-post. Men velkommen til forumet. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) det er ingen FASIT på hvordan man baker snus...n00bs Selvfølgelig finnes det fasit på hvordan man pakker den perfekte pris! Gå på DC og søk etter general.snus.bake.fasit-DML.rar Endret 24. februar 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) alle har sin måte å bake snusen på.. den trenger ikke alltid å være som en tønne feks.ingen av mine venner har en spesiell måte han baker på. så det så. Endret 25. februar 2004 av SjiraFF1 Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Snus er kvalmende, har ekkel konsistens og er helseskadelig ... Hvorfor i all verden snuser dere? SNUS= Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor drikker folk vin? Det smaker stygt, blir rød på tennene og dårlig dagen etter på.. Smak å behag Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Fy FA*N den guiden er jo GENIAL! Congratulations:D Lenke til kommentar
ratata Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Snus er kvalmende, har ekkel konsistens og er helseskadelig ... Hvorfor i all verden snuser dere? SNUS= ingen ba om sytinga di... viss du ikke liker snus, shut it Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tips! Svensk snus Genialt!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 men sender de til norge uten toll? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kaste snusen i søppla? Det er det ekkleste som fins! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kaste snusen i søppla? Det er det ekkleste som fins! Jeg kan garantere deg at det finnes eklere ting en snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg