Gå til innhold

General snus


Vigji^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne trekke tilbake min beskrivelse av perfekt pris, da jeg missforstod en del.

 

Er enig i at en perfekt pris er deilig. Men jeg tar meg ikke tid til å bruke så mye tid på det. Jeg snuser 3-4 boxer i uka, av og til mer.

 

For meg er det perfekt når:

 

Jeg er stappmett, setter meg ned og ser på tv eller leser litt, og bare nyter smaken. Når jeg begynte med snus var det mye baking og prismaster, men det går en lei. Etter å ha holdt på i mange år (15-16 år ikke sikker) Er det bare blitt slik at jeg dytter det under, og håper på det beste. :)

 

Men jeg er langt på vei enig at nytelsen av snus kan bli enda bedre dersom man tar seg tid til ån finne den "perfekte" pris.

 

Men en ting er jeg ikke enig i; baking av snusen.

Litt av poenget for meg er å få så mye smak som mulig, så fort som mulig.

 

Dersom prisen din renner ned på tennene, så har du enten hatt den i for lenge, eller ikke nok "leppe" til å dytte det opp igjen.

 

En ting jeg ikke har sett diskutert her er hvor man plasserer prisen. Jeg har så og si aldri plassert den på midten, synes ikke det er godt. Jeg legger den langt bak til høyre, eller dytter noe nede. nede er plassen dersom amn skal ha smak fort btw.

 

;)

 

Artig diskusjon dette....

 

V

Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt Hawkins snus. Det er 14iss snus! Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smaken, men det smaker som noe godter alá lakris. Konsistensen på den er ekkel, grov å klisjette. Artig første prisen, men ikke noe man kjøper en boks av. En kompis av meg fra Italia sendte meg en snus han hadde kjøpt i Østerriket, husker ikke merket men det var Wiskey-snus. Ny smak var spennende og grei aveksling men det slår ikke ikke en god General.

 

En kompis av meg baker ENORME priser. Han stikker 4 fingre i boksen og tar kanske 1/4 den, pakker litt og dytter oppi leppa. Leppa stikker 2-3 cm ut og litt av snusen stikker ut av leppa. Skjønner ikke at den ikke ramler ut :scared:

 

På jobb er det ganske greit med porsjon snus da jeg jobber som administrator på en skole og sikkert ikke så mange som liker snus rester på tastaturet og musa.

 

vetle: WORD! Ingen ting slår følelsen av å være stapp mett, sitte i godstole forran tv'n/pc'n med en god pris!

 

Les denne tråden ang. kjøling av snus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...