lelle Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Flere som er frustrert over at amobil ikke har fått ut finger'n og skrevet en test av SX1? Èn og en halv måned burde vel være mer enn nok tid til å skrive en solid test, og interessen for den er dalende etter hvert som klokken tikker.. Noen som har greie på når man kan vente seg en test? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 de tester den sikkert så fort som mulig... men det ligger jo en del andre tester av rundt på nettet som du kan lese også... Lenke til kommentar
Motig Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 De syntes vel det var passende at testen ble noen måneder forsinka, akkurat som telefonen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 De syntes vel det var passende at testen ble noen måneder forsinka, akkurat som telefonen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 De gidder ikke å ta seg tid til å teste den! Sikkert ikke noe å skrive om... Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 De klør seg vel i hodet og lurer på hva de skal gjøre nå som Siemens har laget en mobil som slår alle andre mobiler ned i støvlene. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Her lover Amobil, at testen vil komme i denne uge: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=199687 Det kommer nok til at knibe - men forhåbentlig får vi et praj om, hvornår testen så kan forventes. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Test av SX1 kommer ut denne eller neste uke. Vi har forsåvidt gjort oss opp et ganske solid inntrykk av telefonen, men har enda en del funksjoner igjen å prøve ut før vi sier oss helt fornøyd. Ellers har vi Sony Ericsson Z600, Sony Ericsson T230 og Nokia Digital Pen inne for testing. På grunn av mye feil på programvare, og en SX1 som ikke fungerte helt som den skulle, har testingen måttet blitt utsatt. Vil tro den er publisert i løpet av toppen 2 uker. Nettsider som allerede har fått testet dette produktet har enten -vært mer heldige med produktet -ikke testet like nøye som amobil -fått telefonen tidligere Synes heller vi skal takke for de mange svært gode og nøyaktige testene av mobiltelefoner på amobil.no! (Dette sier jeg som en helt nøytral leser av testene ) Endret 8. februar 2004 av cnil Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 [På grunn av mye feil på programvare, og en SX1 som ikke fungerte helt som den skulle, har testingen måttet blitt utsatt. Vil tro den er publisert i løpet av toppen 2 uker. Nettsider som allerede har fått testet dette produktet har enten -vært mer heldige med produktet -ikke testet like nøye som amobil -fått telefonen tidligere Synes heller vi skal takke for de mange svært gode og nøyaktige testene av mobiltelefoner på amobil.no! (Dette sier jeg som en helt nøytral leser av testene ) LOL Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 lol ? Tok du ikke den? Hallo. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 forklar litt nærmere... Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er greit at det er seint på natta, men: "På grunn av mye feil på programvare, og en SX1 som ikke fungerte helt som den skulle, har testingen måttet blitt utsatt. Vil tro den er publisert i løpet av toppen 2 uker. Nettsider som allerede har fått testet dette produktet har enten -vært mer heldige med produktet -ikke testet like nøye som amobil -fått telefonen tidligere Synes heller vi skal takke for de mange svært gode og nøyaktige testene av mobiltelefoner på amobil.no! (Dette sier jeg som en helt nøytral leser av testene ) " Ærlig talt nøytrale lesere kommer ikke med slikt. Hjalp dette? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Den siste setninga kom som en nøytral leser, og den har jeg ingen problemer med (Takk, amobil!) Resten var fra cnil's "profesjonelle" ståsted Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Dette var hentet fra innleggene til ZeR0 i denne tråden: På grunn av mye feil på programvare, og en SX1 som ikke fungerte helt som den skulle, har testingen måttet blitt utsatt. Vil tro den er publisert i løpet av toppen 2 uker. Dette er jo ren fakta (?): Nettsider som allerede har fått testet dette produktet har enten -vært mer heldige med produktet -ikke testet like nøye som amobil -fått telefonen tidligere Og dette er min personlige mening: Synes heller vi skal takke for de mange svært gode og nøyaktige testene av mobiltelefoner på amobil.no! (Dette sier jeg som en helt nøytral leser av testene ) ok? Endret 8. februar 2004 av cnil Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Og dette er min personlige mening: Synes heller vi skal takke for de mange svært gode og nøyaktige testene av mobiltelefoner på amobil.no! (Dette sier jeg som en helt nøytral leser av testene ) Jeg er ganske enig i, at Amobil's tests er i særklasse gode. Men derfor må man da nok have lov til at bede om en forklaring, når en test lader vente på sig. Iøvrigt forstår jeg ikke, hvordan cnil's professionelle ståsted kan sætte ham/hende i stand til som fuldstændig neutral bruger at vide, hvad Amobil har i sinde. Men pyt også med det. Nu ved jeg, at testen kommer inden for de næste par uger. Og så er jeg glad igen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Flere som er frustrert over at amobil ikke har fått ut finger'n og skrevet en test av SX1? Hvorfor i all verden venter du på Amobils test? testene her er ikke så veldig seriøse og siden SX1 ikke er noen SonyE kan du være sikker på at den får en 4'er. Gå heller og test SX1 selv i en butikk, så får du et bra inntrykk av hvordan den er. Jeg har 2 stykk SX1 og har ingen problemer med noen av dem, så Amobils grunn for å utsette testen er nok mest et påfunn for å ha en unnskyldning for å gi den 4'er. Brukerne er fornøyde, det burde telle mer enn en test på denne siden Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hmm.. Litt enig med molna der. Amobil er litt for greie med SE. Jeg lo når jeg så Z600 sin 6'er, men det er egentlig en annen diskusjon. Råder dere som venter på amobil sin SX1-omtale til å lese omtalen på www.club-siemens.net .. skulle tro at testen bare snakker om det positive med mobilen men jeg opplever det som en ganske objektiv test som nevner negative aspekter ved mobilen også.. en bra test Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg lo når jeg så Z600 sin 6'er, men det er egentlig en annen diskusjon. Jeg har sluttet å lese testene deres nå, så slipper jeg å bli så altfor irritert Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor i all verden venter du på Amobils test?testene her er ikke så veldig seriøse og siden SX1 ikke er noen SonyE kan du være sikker på at den får en 4'er. Gå heller og test SX1 selv i en butikk, så får du et bra inntrykk av hvordan den er. Jeg har 2 stykk SX1 og har ingen problemer med noen av dem, så Amobils grunn for å utsette testen er nok mest et påfunn for å ha en unnskyldning for å gi den 4'er. Brukerne er fornøyde, det burde telle mer enn en test på denne siden Hva er det som er så lite seriøst med testene her da? Synes de virker gode og vel gjennomført. Synes endel av dine tester på siemens-siden din ikke er så veldig gode. Hvorfor skulle amobil.no gi SX1 terningkast 4 bare fordi det er en Siemens og ikke en SE? Du får som regel ikke testet mobiler så veldig nøye i en butikk - derfor leser folk tester og omtaler og erfaringer som andre har. Forresten er det ikke alle brukerne som er fornøyde med SX1. Tvertimot er det mange som har problemer med den. Hvis du leste litt rundtomkring ville du finne det ut. Men det har du ikke notert i testen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå