Johan Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Har en Roland A-33 som jeg gjerne skulle få kobla til PCn. På lydkortet er det en gameport hvor man koble til med en spesialkabel. Dette virker med et yallakeyboard jeg har, men på A-33en kommer det ingen respons. A-33en virker fint med resten av MIDI-utstyret mitt. Noen med erfaringer / tips? Gjerne slippe å kjøpe nytt lydkort nå. Endret 7. februar 2004 av Johan Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det finnes instillinger i bios for midiporten som du kanskje kunne tukle litt med...mulig det kunne hjulpet. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Kan hende, men PCn er en dell, så BIOS er begrensa. Arg på Creative nå. Implentere leke-MIDI... Ser visst ut som det lydkortet må skiftes. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du får bygge deg pc selv neste gang ^^ Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 skift lydkort du... creative har bare lagt ved midimuligheten på trass... det er ikke noe særlig å jobbe med. Hadde selv audigy2, men har nå gått over til waveterminal 192L fra ESI, og er mer enn godt fornøyd. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ser visst ut som jeg må det ja. Får ødelegge det gamle på en artig måte. Hagle f. eks. Takk for innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå