Andeplane Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvor mye tror dere det går bra å sette vcore på? Når jeg vil at pcen skal vare ihvertfall et par år Kjører nå på 2522 mhz og 1,79 V. Er jo ganske høy voltage da... Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hvordan går det med tanke på høy agp/pci frekvens? Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har en egen (O_o) verdi på agp frekvens...den står på 66 mhz fortsatt. Den er vel uavhengig av resten av systemet da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 De fleste anbefaler å ikke gå for mye over 1,75V over lengre tid. Så din er vel akkurat innenfor marginen. Som en sa en gang "Utvis forsiktighet når du beveger deg over 1,75V over lengre tid" Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 De fleste anbefaler å ikke gå for mye over 1,75V over lengre tid. Så din er vel akkurat innenfor marginen. Som en sa en gang "Utvis forsiktighet når du beveger deg over 1,75V over lengre tid" Okey da kom jeg meg til 2484 mhz stabilt Ligger på 43 grader full load så skal vel klare meg med det Tusen takk for ett konkret svar Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 De fleste anbefaler å ikke gå for mye over 1,75V over lengre tid. Det er P4 Northwood. Med Barton kan man kjøre på med omtrent det man vil, så lenge man har kjølingen til det. Det finnes faktisk de som har gitt 2,5v (!!) til sin Barton i månedsvis uten problemer, men da med svært god kjøling. Har også sett folk kjøre 2,1v med luftkjøling... Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ja, og det var meg Gikk ikke så bra det hehehe Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 De fleste anbefaler å ikke gå for mye over 1,75V over lengre tid. Det er P4 Northwood. Med Barton kan man kjøre på med omtrent det man vil, så lenge man har kjølingen til det. Det finnes faktisk de som har gitt 2,5v (!!) til sin Barton i månedsvis uten problemer, men da med svært god kjøling. Har også sett folk kjøre 2,1v med luftkjøling... Jeg har ThermalTake Volcano 11. Ligger på 43 grader full load nå. Så kan vel kanskje kjøre opp en del til Holde meg under 50, så er jeg fornøyd Får vel bli VK etterhvert Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bare å kjøre på med volt...min Xp2400+ lider ikke i det hele tatt,den kjører på 1,88V nå (std 1,65). Hva er standard volt? Kanskje ikke å anbefale så mye over 1,9V,holder du deg under 2V skal det nok gå greit,så lenge du har god nok kjøling. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ja, det er bare å skru opp volten Hadde min på 2.1 før jeg ga meg med klokkinga. Kom da til 2.45ghz med luftkjøling. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tenk etter, har noen her sett en Barton eller Tbred dø som følge av for høy spenning, når den var skikkelig nedkjølt? Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Tenk etter, har noen her sett en Barton eller Tbred dø som følge av for høy spenning, når den var skikkelig nedkjølt? nope...hvordan er det? Vel jeg kom til 2484 mhz med 1,79 V. Ligger da på 43 grader full load med luftkjøleren volcano 11 Kan nok få den litt høyere ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå