Gå til innhold

Max vcore på 3000+


Andeplane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste anbefaler å ikke gå for mye over 1,75V over lengre tid.

 

Så din er vel akkurat innenfor marginen.

 

Som en sa en gang "Utvis forsiktighet når du beveger deg over 1,75V over lengre tid" :D

Okey da kom jeg meg til 2484 mhz stabilt :)

Ligger på 43 grader full load så skal vel klare meg med det ;)

Tusen takk for ett konkret svar ;)

Lenke til kommentar
De fleste anbefaler å ikke gå for mye over 1,75V over lengre tid.

Det er P4 Northwood. Med Barton kan man kjøre på med omtrent det man vil, så lenge man har kjølingen til det. Det finnes faktisk de som har gitt 2,5v (!!) til sin Barton i månedsvis uten problemer, men da med svært god kjøling. Har også sett folk kjøre 2,1v med luftkjøling...

Lenke til kommentar
De fleste anbefaler å ikke gå for mye over 1,75V over lengre tid.

Det er P4 Northwood. Med Barton kan man kjøre på med omtrent det man vil, så lenge man har kjølingen til det. Det finnes faktisk de som har gitt 2,5v (!!) til sin Barton i månedsvis uten problemer, men da med svært god kjøling. Har også sett folk kjøre 2,1v med luftkjøling...

Jeg har ThermalTake Volcano 11. Ligger på 43 grader full load nå. Så kan vel kanskje kjøre opp en del til :) Holde meg under 50, så er jeg fornøyd ;)

Får vel bli VK etterhvert :D

Lenke til kommentar
Tenk etter, har noen her sett en Barton eller Tbred dø som følge av for høy spenning, når den var skikkelig nedkjølt?

nope...hvordan er det?

 

 

Vel jeg kom til 2484 mhz med 1,79 V. Ligger da på 43 grader full load med luftkjøleren volcano 11 :)

 

Kan nok få den litt høyere ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...