Judaz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei! Jeg har Abit NF7-S v2 som jeg mangler "bakpanelet" dvs. der PS2 pluggene, USB, LAN osv. sitter. Skal ikke legge skjul på at det ødelegger finish'n en tanke. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt slike separat et eller annet sted? - Judaz - Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 du kan få en av meg hvis du bor i oslo har jeg en til overs Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Er desverre grodd fast i Trondheim for øyeblikket, men hvis noen har et til overs som de kunne tenke seg og sende, er jeg villig til å betale en hundrelapp eller to for ei slik plate, evt. gi bort noe hardware el. Ta kontakt! - Judaz - Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 da selger jeg min for 200,- og mekker en egen ny as Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 korleis ser den ut? altso har du link til kortet. Kan finne det sjøl men for å vere sikker. Tror eg har to slike plater liggende men om dei passer er eg ikkje sikker på. Kan sende i posten. Vederlagsfritt. Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg bor i Trondheim og har et ekstra bakpanel ;D Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du trenger da tross alt ikke en slik plate, men akej da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå