Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge utstyr til vannkjøling

Anbefalte innlegg

Ja ja nå har jeg komt fram til at vannkjøling antakelig vis er den beste løsningen for meg :D etter masse om og men med luftkjølere orket jeg ikke mer og har bestemt meg at en eller anenn gang i den nærmeste fremtid vil det ankomme vannkjølings deler her i huset. Jeg har lyst å bygge selv(har venner som kan hjelpe meg om det skal bli altfor vankselig, han ene har faktisk bygt et sett av en gammel rusten radiator en sykt kraftig vifte hageslanger og en plastkanne :) ) men da trenger jeg litt hjelp på delene. Har bestemt meg sånn delvis, men trenger innspill på litt mer erfarne overklokkere :)

Som pumpe har jeg bestemt meg for en Eheim 1048

-Er den grei? Er det lurt å investere i en 1250 eventuellt? :dontgetit: Ettersom mer vann vil komme til kjøleblokken eller vil det være bortkastet?

Blokk har valget falt på denne -en WhiteWater Polytop.

-Den er ganske dyr, er den verdt det? Er det bedre alternativ?

Vanntank har jeg sett litt på denne den er jeg ganske usikker på, men den var den som passet best til mitt trange kabinett med bare en ledig 5.25" plass :p -Trenger anbefaling her :dontgetit:

Og radiator har jeg egentlig basert meg på at dere kunne finne til meg ;) men som sagt har jeg knapt med plass :(

Trenger virkelig hjelp, takker for alle svar :D

Endret av So
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du nesten ikke plass så kjøp en AC radiator evo 120 ;)

jeg hadde heller ikke plass i kabbe mitt satt tanken og radiatoren i side døra jeg :p

Edit: jeg har den vann blokka ;) synes den er bra men jeg har ikke testa noen andre så kan ikke samenligne

Skal måle og planlegge plassen til uka :laugh: får rapport da :D

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...