Gå til innhold

Hardware butikk..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.komplett.no

 

sidene fungerer helt fram til datakjeden sine sider kommer opp da blir komplett siden lagt ned :)

 

Begge butikkene som her er nevt ligger i samme gate.. ca 30 m fra hverandre.

Jeg opplever selv bedre support og hjelpe på digital impuls så anbefaler kjøp derfra.. køen er ike så lang der heller og priser er mer eller mindre litt billigere enn komplett.. men det er slik at har ikke digital impuls det du søker har komplett det og vice versa

Lenke til kommentar
www.komplett.no

 

sidene fungerer helt fram til datakjeden sine sider kommer opp da blir komplett siden lagt ned :)

 

Begge butikkene som her er nevt ligger i samme gate.. ca 30 m fra hverandre.

Jeg opplever selv bedre support og hjelpe på digital impuls så anbefaler kjøp derfra.. køen er ike så lang der heller og priser er mer eller mindre litt billigere enn komplett.. men det er slik at har ikke digital impuls det du søker har komplett det og vice versa

Jaja, komplett.no blir lagt ned? :thumbdown:

Saken er at komplett solgte butikkene sine til tidligere ansatte i konsernet. De skiftet navn til datakjeden og komplett har bare nettbutikker. Dette er to forskjellige butikker som meg bekjent bruker Norek som sin leverandør. Så enten tar du grundig feil eller så bare formulerte du deg feil. Komplett blir ikke lagt ned

Lenke til kommentar
www.komplett.no

 

sidene fungerer helt fram til datakjeden sine sider kommer opp da blir komplett siden lagt ned :)

 

Begge butikkene som her er nevt ligger i samme gate.. ca 30 m fra hverandre.

Jeg opplever selv bedre support og hjelpe på digital impuls så anbefaler kjøp derfra.. køen er ike så lang der heller og priser er mer eller mindre litt billigere enn komplett..  men det er slik at har ikke digital impuls det du søker har komplett det og vice versa

Jaja, komplett.no blir lagt ned? :thumbdown:

Saken er at komplett solgte butikkene sine til tidligere ansatte i konsernet. De skiftet navn til datakjeden og komplett har bare nettbutikker. Dette er to forskjellige butikker som meg bekjent bruker Norek som sin leverandør. Så enten tar du grundig feil eller så bare formulerte du deg feil. Komplett blir ikke lagt ned

feil formulering min venn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...