Bleelekwwl Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Fins det noen hardware butikker i Oslo/Drammens regionen hvor man kan kjøpe ting manuelt og ikke gjennom internett? Noen andre butikker enn Komplett.. Gjerne noen med internett-sider. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 http://www.digitalimpuls.no Digital Impuls Oslo AS Møllergata 9 0179 Oslo Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I/O Shop i Asker. Z-it Productions / I/O Shop Strøket 6 1383 Asker Telefon: 66 78 22 22 E-post: [email protected] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 http://www.datakjeden.no/ skal vel få opp en side snart. Åpn. 10-18 (15) Møllergt. 1 0179 Oslo Fax 22337271 E-Mail: [email protected] Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 www.komplett.no sidene fungerer helt fram til datakjeden sine sider kommer opp da blir komplett siden lagt ned Begge butikkene som her er nevt ligger i samme gate.. ca 30 m fra hverandre. Jeg opplever selv bedre support og hjelpe på digital impuls så anbefaler kjøp derfra.. køen er ike så lang der heller og priser er mer eller mindre litt billigere enn komplett.. men det er slik at har ikke digital impuls det du søker har komplett det og vice versa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 www.komplett.no sidene fungerer helt fram til datakjeden sine sider kommer opp da blir komplett siden lagt ned Begge butikkene som her er nevt ligger i samme gate.. ca 30 m fra hverandre. Jeg opplever selv bedre support og hjelpe på digital impuls så anbefaler kjøp derfra.. køen er ike så lang der heller og priser er mer eller mindre litt billigere enn komplett.. men det er slik at har ikke digital impuls det du søker har komplett det og vice versa Jaja, komplett.no blir lagt ned? Saken er at komplett solgte butikkene sine til tidligere ansatte i konsernet. De skiftet navn til datakjeden og komplett har bare nettbutikker. Dette er to forskjellige butikker som meg bekjent bruker Norek som sin leverandør. Så enten tar du grundig feil eller så bare formulerte du deg feil. Komplett blir ikke lagt ned Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 www.komplett.no sidene fungerer helt fram til datakjeden sine sider kommer opp da blir komplett siden lagt ned Begge butikkene som her er nevt ligger i samme gate.. ca 30 m fra hverandre. Jeg opplever selv bedre support og hjelpe på digital impuls så anbefaler kjøp derfra.. køen er ike så lang der heller og priser er mer eller mindre litt billigere enn komplett.. men det er slik at har ikke digital impuls det du søker har komplett det og vice versa Jaja, komplett.no blir lagt ned? Saken er at komplett solgte butikkene sine til tidligere ansatte i konsernet. De skiftet navn til datakjeden og komplett har bare nettbutikker. Dette er to forskjellige butikker som meg bekjent bruker Norek som sin leverandør. Så enten tar du grundig feil eller så bare formulerte du deg feil. Komplett blir ikke lagt ned feil formulering min venn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da får det være greit da... Beklager om jeg virket veldig krass Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå