kyrsjo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 skal rulle ut JAVA på en del maskiner med enda fler brukere. De fleste av disse bruker Opera nettleser, men her må en sette java-path manuellt. tror man kan sette java-path system-wide, men vet ikke hva config-fila het. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 hmm... står masse om java i /usr/bin/opera... Men hvordan skal jeg redigere dette? peke til en annen fil enn ${HOME}/.opera/javapath.txt, men heller en i /etc jeg lager selv? min java install ligger på /usr/java/j2re1.4.2_03 (brukte RPM'en), under her er det en plugin-mappe med masse undermapper. En annen ting - registrerer det seg automatisk med mozilla? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) ved hjelp av opera's validate java path fant jeg det til å være /usr/java/j2re1.4.2_03/lib/i386 må fremdeles rulle ut da... EDIT: kan kansje bare bytte ut den cat greia med pathen direkte Endret 7. februar 2004 av kyrsjo Lenke til kommentar
Stim Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du kjører FC1 ikke sant? http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWT...ation-HOWTO.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå