Caliber Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Lakkerne nettopp drevene mine, og d ble ikke så bra, så tenkte jeg skulle prøve på nytt, hvis d er mulig. Kan jeg fjerne lakken, og hvordan? Sprit? Mvh, Haakon Endret 7. februar 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis jeg går over et par ganger med fint sandpapir for å jevne ut, vil det gi et nogenlunde greit resultat tror du? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis du bare vil fjerne lakken så er fint sandpapir perfekt. Men da mener jeg fiiiint. 1200 er etter min mening for grovt. Tar bort alt for mye om du bare skal jevne ut. 2000 derimot er perfekt om du skal ha en virkelig pen overflate. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis ikke malingen er helt tørka skal det vel gå bort med en røff klut og sterk alkohol.. Ellers funker fint papir til å ta bort det meste.. Så er det bare å spraie på igjen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 takk for hjelpen! mvh, haakon Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Legg det i malingsfjerner et par minutter, ta det så opp, og tørk av med klut. dette kan gjøres flere gang om det ikke funker.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hmm legge palstikk biter til bløt i malingsfjærner er ikke så voldsomt lurt. Kan gå hart ut over plasten. Da er det mye bedre å pusse det ned med våt-slip sm flere ha nevnt her. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ah! det er plastikk? hehe nei da er det ikke lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå