Wibe Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Datteren vår klarte for annen gang å dulte vårt gamle digitalkamera slik at det ikke lager fornuftige bilder mer. Denne gangen lønner det seg overhode ikke å reparere kameraet, siden det allerede var utdatert da vi kjøpte det for to og et halvt år siden. Vi har altså tenkt å skifte ut vårt FinePix A 201 og har lyst til å oppgradere til noe som er BRA! Vi ønsker oss et kamera som tar gode innebilder og portrett i svak belysning, som har minst 4 megapixler bildepunkter, et kamera som har videoutgang og kan ta opp filmsnutter med lyd. Men det viktigste av alt er at det skal være mer solid og støtsikkert enn det kameraet vi hadde, for å reparere kameraer i tide og utide er ganske dyrt. Vi har tenkt å legge mellom 3500-4500 i kameraet, for de mest proffe og dyre kameraene er ikke det vi har behov for. Jeg kan kanskje legge til at jeg er flink til bilderedigering og bruker paintshop pro. Vi er svært takknemlige for tips og anbefalinger. Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) akamera.de Sjekk dette, kanskje noe slikt passer? Ellers tror jeg Olympus Camedia C-750 er ett godt kjøp for tiden, men tror ikke det tåler spesielt mye juling.. Endret 7. februar 2004 av egerstud Lenke til kommentar
F828 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 For å si det med en gang, så er jeg ganske fersk i "gamet". Men jeg trodde jeg hadde fått en "viten" av at om man skal kunne ta fine bilder inne med svakt lys, var en viktig "ingrediens" stor blender på kameraet? Mulig jeg har surra med "hue" her..... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Datteren vår klarte for annen gang å dulte vårt gamle digitalkamera slik at det ikke lager fornuftige bilder mer. Denne gangen lønner det seg overhode ikke å reparere kameraet, siden det allerede var utdatert da vi kjøpte det for to og et halvt år siden. Vi har altså tenkt å skifte ut vårt FinePix A 201 og har lyst til å oppgradere til noe som er BRA! Vi ønsker oss et kamera som tar gode innebilder og portrett i svak belysning, som har minst 4 megapixler bildepunkter, et kamera som har videoutgang og kan ta opp filmsnutter med lyd. Men det viktigste av alt er at det skal være mer solid og støtsikkert enn det kameraet vi hadde, for å reparere kameraer i tide og utide er ganske dyrt. Vi har tenkt å legge mellom 3500-4500 i kameraet, for de mest proffe og dyre kameraene er ikke det vi har behov for. Jeg kan kanskje legge til at jeg er flink til bilderedigering og bruker paintshop pro. Vi er svært takknemlige for tips og anbefalinger. Jeg anbefaler deg Canon IXUS 400 eller Canon S50.Knallbra kameraer! Lenke til kommentar
Wibe Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg tenker litt på Olympus C 750. Kameraet virker å kunne tilfredsstille mange av kravene mine i og med at det er bygget i metall. Dere som har erfaring med kameraet; tåler det litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå