tuck2001 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei. Jeg holder på å lage film, og trenger en slow-motion lydeffekt (en mørk bass som i "bullet time" effektene i matrix) Vet noen om man kan laste ned en sånn effekt på internett? Mvh Stian Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du skrev ikke noe om hvilket redigeringsprogram du bruker. Denne linken gir en oversikt over aktuelle verktøy for lydredigering og effekter: http://www.nva.no/standard.asp?side=proglydarbeid.inc Hvis du allerede har opptak av effekten så kan du sikkert prøve å lage tilsvarende i et av de anbefalte programmene. Bruker selv Vegas 4.0 og Sound Forge 6.0. I Vegas så er det bare å strekke ut video og lyd i tid for å lage slow motion effekt. Lykke til! Lenke til kommentar
tuck2001 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg bruker "Pinnacle Edition 5" som redigeringsverktøy. Jeg har også ett annet program som kan sette lyd i "slow-motion", men det jeg leter etter er den lydeffekten som kommer når kamera går rundt feks. Trinity i "The Matrix". Det er en veldig effektfull lyd som blir mørkere jo saktere kamera går. Ikke bare att stemmene går sakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå