KompleX Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du mener vel ikke prosessor til Skjermkortet vel? Siden du har puttet denne I "Skjermkort,skjermer" og alt. Da kan jeg fortelle deg at man ikke kan bytte "prosessor" på et skjermkort. Det er helt umulig. Så jeg tror du er litt på jordet nå... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Piggsvinet... last ned et program som heter fraps. Innstaller og kjør. Så starter du bare spillet ditt som vanlig. da vil fps syntes i venstre hjørne. du finner sikkert fraps ved å søke i google.com Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Piggsvinet... last ned et program som heter fraps. Innstaller og kjør. Så starter du bare spillet ditt som vanlig. da vil fps syntes i venstre hjørne. du finner sikkert fraps ved å søke i google.com Ja, så lett som å søke på fraps Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Piggsvinet... last ned et program som heter fraps. Innstaller og kjør. Så starter du bare spillet ditt som vanlig. da vil fps syntes i venstre hjørne. du finner sikkert fraps ved å søke i google.com Ja, så lett som å søke på fraps Ja det var godt du kom og forklarte det Lenke til kommentar
Mello Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det med at han skulle "kjøpe ny CPU til skjermkortet" var vel ment slik at han kjøper en CPU som passer bedre med skjermkortet, som da vil yte bedre sammen. Trodde de fleste her på forumet var våkne nok til å skjønne det Lenke til kommentar
mungo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Åssen får jeg se FSP i SPILL a : Det varierer fra spill til spill, men i BF1942 åpner du konsollen ved å trykke | (den til venstre for 1) og så skriver du showfps 1 og trykke enter. For å fjerne fps skriver du showfps 0. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det jeg vil oppnå er å kunne spille BF 1942 (Desert Combat) i 1024x768 og detaljer på middels, UTEN AT FPS KOMMER NED PÅ 0.1! Er du sikker på at du ikke spiller på "software mode"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå