tibbs Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Noen som kan anbefale et bra program for CD-etiketter? Et som kan bruke JPG-filer. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har selv Neato labelkit, der fulgte det med en cd med et program som funker bra. Du kan kanskje laste det ned. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Har selv det samme,det fulgte med settet jeg kjøpte, men det er jo totalt ubrukelig i og med at det tar bare filer med -ntp format. Finnes det ingen programmer som tar andre format som f.eks -jpg? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 HP-CDlabeler er et gratis program som kan lastes ned fra HP sine hjemmesider. Dette programmet takler stort sett alle vanlige bildeformater. ftp://ftp.hp.com/pub/cd-labeler/cd-labeler-II_web.exe Dette programmet fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Lastet det ned og prøvde det, men hvordan kan du si at det takler stort sett alle format? Forsøkte å åpne en fil med jpg-format, men det gikk ikke. Ser ut som det bare er htt og htf-filer som kan brukes her.... Hvorfor finnes det ikke program som takler jpg-filer? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Med easy cd creator5 kommer et cdlabel program som importerer det meste + passer de fleste kjente labelene. Mitt tips er å stikke på Binders eller en annen bokhandel som har zweckform labels. De er IKKE gjennomsiktige som Neato etc. selv om du har skrevet med svart tusj på en helt hvit plate viser det ikke gjennom... og det beste... zweckform labels koster ca150 kr for 50stk labels. - s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå