Jonas Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hallo er det noe som har en kode som gjør noe mens den gjør noe, noe som dette: while 'en kode' label1.caption= "Utføres et eller annet" end while skjønner? Er det noe måte å bruker en progres bar til dette? Endret 7. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Dette avhenger helt av operasjonen, og jeg tviler på at en "Label.Caption" kalling kan overvåkes slik. Hva er det du egentlig trenger dette til? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Dette avhenger helt av operasjonen, og jeg tviler på at en "Label.Caption" kalling kan overvåkes slik. Hva er det du egentlig trenger dette til? Egentlig bare ting som tar tid.. Så jeg kan lage en status bar liksom Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Hvis du f.eks skal regne ut noe, og du vet hvor mye som skal gjøres, kan du gjøre slik: Dim Tell&, A& Progressbar1.Max = 100 A = 1000 / Progressbar1.Max For Tell = 1 To 1000 .... ' Gjør noe If Tell Mod A = 0 Then Progressbar1.Value = Tell / A Next Eller du skal åpne, lagre en fil. Beregn lengden av filen med LOF([filenumber]). Endret 8. februar 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå