Gå til innhold

Funker 3200 i Iran?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det var det med rasistiske undertoner jeg mente. Han har sikkert fått noen private meldinger med rasistisk innhold.

Jeg har ikke sendt han noe rasistisk nei.

Jeg synes du ikke burde lyve å si at du ikke er er en rasist, for det er du, og man kan jo være rasist selv om man er en utlending selv.

Når du kom med følgenede utalelse: From Walter Melon: Ja det er jo en kjentsak at alle Iranere stjeler alt som er. Derfor de måtte stjele en flybillett for å dra fra Iran til Norge, alle som bor der stjeler jo.

Jeg synes du burde tenke deg litt over når du kommer med slike utalelser, men beklager for å laget bråk fordi dette er litt offtopic, jeg vil ikke si mer.

Jeg nevnte det med moderator status fordi folk som han ikke kan bare sluntre unna alt det dem sier som diskriminerer andre, og JA det har ikke noe stort med saken å gjøre egentlig. Nei alle som jobber på hw nettverket har ikke moderator status nei, men da mener jeg også folk som IKKE jobber på hw nettverket som har moderator status ikke skal ha det.

Men slutt på krangelen

Lenke til kommentar
Ja, det var det med rasistiske undertoner jeg mente. Han har sikkert fått noen private meldinger med rasistisk innhold.

Jeg synes du ikke burde lyve å si at du ikke er er en rasist, for det er du, og man kan jo være rasist selv om man er en utlending selv.

Når du kom med følgenede utalelse: From Walter Melon: Ja det er jo en kjentsak at alle Iranere stjeler alt som er. Derfor de måtte stjele en flybillett for å dra fra Iran til Norge, alle som bor der stjeler jo.

Jeg synes du burde tenke deg litt over når du kommer med slike utalelser, men beklager for å laget bråk fordi dette er litt offtopic, jeg vil ikke si mer.

Jeg nevnte det med moderator status fordi folk som han ikke kan bare sluntre unna alt det dem sier som diskriminerer andre, og JA det har ikke noe stort med saken å gjøre egentlig. Nei alle som jobber på hw nettverket har ikke moderator status nei, men da mener jeg også folk som IKKE jobber på hw nettverket som har moderator status ikke skal ha det.

Men slutt på krangelen

På dette tidspunktet ville selv en 13-årig posthore gitt seg for flertallet og gitt etter for at han regelrett dreit seg ut. Det er så flott å vite at det er voksne og seriøse mennesker bak amotor sidene. Jeg begynner å lure på om du virkelig tror jeg er en rasist, eller om du bare skriver for å provosere.

" Ja det er jo en kjentsak at alle Iranere stjeler alt som er. Derfor de måtte stjele en flybillett for å dra fra Iran til Norge, alle som bor der stjeler jo. :roll: "

La meg stille deg følgende spørsmål:

- Hva i dette utsagnet ser du på som realistisk?

- Er det realistisk å tro at alle iranere stjeler alt mulig?

- Er det igjen realistisk å tro at det er mulig å stjele en flybillett med tilhørende boardingpass for så å reise til Norge?

- Har du hørt om konseptet "Å sette ting på spissen?"

- Er du klar over at nettopp det "Å sette ting på spissen" er brukt som et ironisk hjelpemiddel?

- Kjenner du til ironi? Kort forklart er det å si en ting på en spesiell måte slik at det er innlysende at vedkommende egentlig mener det motsatte.

- Ble du virkelig støtt av dette?

- La du merke til " :roll: "? Som i dette tilfellet ble plassert der for å indikere en sinnsstemning.

- Hvorfor hakker du ikke på noen av de andre støtende innleggene? Var det fordi jeg hjalp deg og ga deg et seriøst svar på spørsmålet ditt?

Jeg forventer seriøse svar fra deg. Ikke utsagn a'la "Jeg vet du er en rasist, fordi du er en rasist." La oss diskutere dette seriøst så sparer vi oss for unødig drittslenging. Er du i stand til å begrunne skikkelig hva jeg har sagt som var så forferdelig så skal jeg høre på deg. Å ikke kom å påstå at du ikke kan skjønne at jeg var ironisk.

Man trenger 70 vekttall for å komme inn på journalisthøyskolen, jeg vil fra nå av stille meg sterkt kritisk til all journalistikk i ditt regi på amotor fra nå av.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Men slutt på krangelen

Herregud... Unnskyld meg, men du må være tom i toppen hvis du ikke ser at det var ironisk ment. Du skal vel beskylde meg for å være rasist nå? Du er den ENESTE som ikke har skjønt at det var ironi. Skjerpings her gutt!

Lenke til kommentar
er d bare meg; eller er wille=porscheturbo, porscheturbe=wille (mao. samme pers.  ;) )

Enten det eller så er det en som prøver å dra en morsomhet. Er det noen som kjenner identiteten til denne turbomannen? Er han gammel nok til å drive å teste biler fra noe annet enn sted enn baksetet?

Håper bare han ikke får noen av oss "sperret" til tross for at vi stiller spørsmålstegn ved hans person. :D

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Viss du har rett Remerser, så trur eg at det blir oppvask deluxe på kammerset i amotor.no.

Og eit fantastisk argument for kvifor alle som jobber for hw-nettverket ikkje skal ha mod-rettigheiter i forumet.

Det kan jo og vere berre ein kompis,

men argumentasjonen er litt dårlig eller for å sei det på Turbo sitt språk:

"Her er bilen ute på hålka"

Og eg trur eg vil anbefale at tråden blir blir stengt, spørsmålet er blitt besvart og tråden er så langt off-topic som det går ann.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Og eit fantastisk argument for kvifor alle som jobber for hw-nettverket ikkje skal ha mod-rettigheiter i forumet.

Måten PorscheTurbo oppfører seg på gjør i det minste meg glad for at han ikke er mod. Han minner meg om slike som går inn på små irc-kanaler, maser til seg op, for så å kaste ut alle som er der.

Lenke til kommentar
Eg æ fullstænding enig med PorscheTurbo. Nu går du for langt WalterMelon, eg synes du burde ha blitt sperret, men ikke du PorscheTurbo. Foressten bra innlegg PorscheTurbo :D

Jaså. Registrert idag og første du gjør er å finne et emne som dette? Du er jammen lur. Jeg tror du lurte oss alle nå......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...