PorscheTurbo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei! Jeg lurer på om Nokia 3200 funker i Iran, takker mye for hjelp. Jeg så V200 i Iran når den var helt ny i Norge, der kostet den bare 3000, funker de her? Takker mye om respons tilbake Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 3200 fungerer mest sannsynslig, men prøv den først.. Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har 3200 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 okey, sorry.. men den skal funke i europa ja.. selv om det kommer an på hvilken operatør du bruker i norge og hvilken operatør du kan ha i iran... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Den bytter automatisk operatør når man er i utlandet, ihvertfall i Sverige! For de har vel ikke NetCom og Telenor i Iran kan jeg tenke meg.... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 mente da hvilken operatør Netcom/telenor/chess etc velger av de som finnes i iran... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://telenormobil.no/kundeservice/roaming/roaming.jsp Jeg kan ikke finne Iran noe sted på lista over land som telenor har samarbeidspartnere i. Mobilen din vil forresten funke fint, gsm-telefoner fungerer der det er et gsm-nett. Er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Må berre skyte fra hofta her. Har ikkje operatøren roaming avtale med ein operatør i landet så vil ikkje telefonen "virke" i det nettet. (test dette ved å velge det andre nettet her i Noreg enn kva du har sjølv). Etter kva eg ser har verken Netcom eller Telenor roamingavtaler i Iran. Dermed vil ikkje simkort frå Noreg fungere i Iran. Men noko som går er å ta eit simkort frå den GSM operatøren som finnes i landet og sette inn i sin telefon. Kjøp av telefoner i utlandet skal fungere greit , men pass på at det er ikkje låste telefoner (koster deg ein del ekstra arbeid), at produsenten har service avtaler i Noreg, og at garantien på telefonen er worldwide. mvh JanEirik Endret 8. februar 2004 av Jankee Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 http://telenormobil.no/kundeservice/roaming/roaming.jsp Jeg kan ikke finne Iran noe sted på lista over land som telenor har samarbeidspartnere i. Mobilen din vil forresten funke fint, gsm-telefoner fungerer der det er et gsm-nett. Er ikke verre enn det. Jeg vil gjerne ikke ha respons fra deg i det hele tatt pga av de rasistiske meldingene dine. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har det skjedd noe her som vi ikke har fått med oss? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vil du ha det inn med teskje? Lenke til kommentar
Beo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tenkte igrunnen på det med rasitiske undertoner.... BTW Det er ikke gsm i japan men pdc så der er det iallefall ikke støtte for gsm. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, det var det med rasistiske undertoner jeg mente. Han har sikkert fått noen private meldinger med rasistisk innhold. Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, det var det med rasistiske undertoner jeg mente. Han har sikkert fått noen private meldinger med rasistisk innhold. Ja det har du rett i, bare f.eks sjekk her hva han fyren har sagt: http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=199049&st=20&hl= Jeg synes det er helt absurd med moderator-statuser på hw nettverket, fordi folk som er "complete stranger" får moderator status de bare sjekker hvor mye innlegg, men ikke hva slags innlegg, og jeg jobber for amotor.no har ikke engang moderator-status. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) http://telenormobil.no/kundeservice/roaming/roaming.jsp Jeg kan ikke finne Iran noe sted på lista over land som telenor har samarbeidspartnere i. Mobilen din vil forresten funke fint, gsm-telefoner fungerer der det er et gsm-nett. Er ikke verre enn det. Jeg vil gjerne ikke ha respons fra deg i det hele tatt pga av de rasistiske meldingene dine. Er du totalt blottet for IQ eller? Hørt om ironi? Jeg er utlending selv! Jeg svarte seriøst på innlegget ditt, jeg fant lista over romaming-partenere. Jeg hjalp deg faktisk. Hva var galt med det? Lær deg å lese og å se sammenhengen i ting..! EDIT!! Jeg kjenner det faktisk i hodet at jeg blir sint av at du ikke tok ironien i innlegget mitt. Det her må være det mest latterlige jeg har sett på dette forumet. Er det mulig? Hva i alle dager får deg til å tro at jeg er rasist? Et ironisk innlegg om at utlendinger stjeler flybilletter for å fly til Norge? Ironien er jo innlysende! Moderatorene skjønnte det, de reagerte ikke. Hva var det du ikke forstod? Siden du faktisk jobber for amotor som skribent eller hva det nå er så regner jeg med at du er et voksent menneske, eldre enn meg til og med. Du burde skjønne sammenhengen når jeg skrev det jeg skrev. Jeg henviser til diskusjonen: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...ilippinen" Hvor jeg skriver følgende: Hehey...jeg er halvt filippinsk.. For å understreke mitt poeng over hvor latterlig jeg syns din reaksjon er skal jeg nå legge ved et plagsomt antall med smileyer som ruller med øynene: Ironi er den nye humoren, lær deg å kjenne det igjen. Endret 8. februar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, det var det med rasistiske undertoner jeg mente. Han har sikkert fått noen private meldinger med rasistisk innhold. Jeg har ikke sendt han noe rasistisk nei. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg veit. Jeg så det emnet som nå er stengt. Jeg så du at du var ironisk. Tror de fleste så at det var ironi med i bildet der. Var vel en annen i det 8810 emnet som var rasistisk. Jeg er også halvt filippinsk. Men PorscheTurbo, hvorfor nevner du moderator status nå? Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg synes det er helt absurd med moderator-statuser på hw nettverket, fordi folk som er "complete stranger" får moderator status de bare sjekker hvor mye innlegg, men ikke hva slags innlegg, og jeg jobber for amotor.no har ikke engang moderator-status. No offence; Men jeg MÅ spørre deg: Syns du at du fortjener moderatorstatus? Har alle skribentene i hw.no-nettverket moderatostatus? (Nei...) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg synes det er helt absurd med moderator-statuser på hw nettverket, fordi folk som er "complete stranger" får moderator status de bare sjekker hvor mye innlegg, men ikke hva slags innlegg, og jeg jobber for amotor.no har ikke engang moderator-status. No offence; Men jeg MÅ spørre deg: Syns du at du fortjener moderatorstatus? Har alle skribentene i hw.no-nettverket moderatostatus? (Nei...) Hadde nok ikke vært så mange igjen her hvis PorscheTurbo hadde fått herske fritt tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg