Gå til innhold

Star wasr Gakaxies

Anbefalte innlegg

De fleste MMO spill tar litt tid for å sette seg inn i spillet, det er først når du har klart det, det begynner å bli artig.

Eller omvendt. Etter en uke med SWG har jeg kommet skikelig inn i det. Og spillet som startet med å være dødsfett er nå dødens kjedelig.... :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste MMO spill tar litt tid for å sette seg inn i spillet, det er først når du har klart det, det begynner å bli artig.

Eller omvendt. Etter en uke med SWG har jeg kommet skikelig inn i det. Og spillet som startet med å være dødsfett er nå dødens kjedelig.... :angry:

korfor det??

Lenke til kommentar

Problemet med MMORPG spill er at folk forventer å bli underholdt og satt i senter fordi de har betalt for spillet og betaler hver måned. Når de så finner ut at de likevel ikke er i sentrum av begivenhetene 24/7, slutter de å spille. De har ikke forstått hva et MMORPG er. Du er bare en i mengden, en betydningsløs skapning. Du vil aldri kunne påvirke historiens utfall, for den er spikret i stein.

Fremtidens MMORPG's, som f.eks. Second Life - har en dynamisk spillmotor (flytter du en "statisk" gjenstand omkring, vil alle andre spillere se at du gjør det), og muligheter for såvidt jeg skjønner avansert scripting som du kan bruke til å lage dine helt egne ting som ingen har sett før. Det har enormt høye systemkrav (man må/bør ha bredbånd og en kraftig PC), men viser likevel helt klart hvor veien går. Jeg betrakter Second Life som en prototype på morgendagens MMORPG og MMOFPS spill.

Uansett fall, så lenge du bare er interessert i levling og ikke setter deg inn i historien, vil det bil kjedelig. Spiller SWG selv og elsker det.

Det er en smule barnslig med en slik trådtittel uansett fall, skrevet feil med overlegg, hve er så morsomt med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...