Iyon Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Har holdt litt på med java før, har lyst til å lære de grunnleggende ting i C#, men er litt usikker på hvilket verktøy jeg skal bruke, visual C# blir litt for mye ferdigkode, får heller ta det senere... Noen tips? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Microsoft Visual Studio .NET? bruker jeg, er noob, og hva er galt med ferdigkode når det gjelder GUI? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg ser ikke helt problemet med Visual Studio? du MÅ jo ikke bruke design-editoren da. opp til deg om du vil bruke den eller manuelt kode alt. VS er uansett ypperlig å sitte med. dessuten lager den fin kode på ferdigkoden også. hvorfor finne opp kruttet på nytt liksom? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 nettopp, det er jo det som er hele poenget med visual C# og VB Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er man helt blank på programmering, kan det være greit å ha laget et par GUI-applikasjoner fra starten av i f.eks. Java for å få en hvis forståelse. Ellers er det ikke noen vits i finne opp hjulet på nytt hver gang. Visual studio er da glimrende til C#. Finnes vel også en gratis som så grei ut, sharpdeveloper eller noe sånt. Fant linken til den fra www.sourcecode.no. Så bare et screenshot. Lenke til kommentar
Hack-Man Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bruker Dev-C++ Compilatoren fra www.bloodshed.net Den funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå