zh Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Heisann! dette er min første worklog så... Jeg har en gammel 230w psu som jeg tengte å byggeom.. planen er å lage nytt "skall" i plexi! Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan gjøre dette? kommer til å opdatere underveis i prosessen! på forhånd: takk! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 w00t! Veldig bra worklog Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Sorry m8, men dette er ingen worklog. Hvis du leser worklog reglene så ser du at i en worklog må det være bilder av arbeidet, og arbeidet må være i gang. Med andre ord så det du spør om er tanker og ideer, som passer i kategorien casemods. Send en pm til en mod/admin og spør pent om å få flyttet tråden, så kanskje slipper du at den blir stengt. Ellers, les stickyene i hvert underforum, og velkommen til forumet Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det spørsmålet burde vel ligge i case-mods? Men får å prøve å svare på spm ditt vil jeg si, du burde søke litt rundt på nett å se om noen andre har gjort dette, så burde du få tak i litt plexi hos glassmesteren. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Få tak på noe plexi hos glassmester eller Clas Ohlson hvis du bor i Oslo. Prøv å lime eller sveise skjøtene for å få det penest mulig. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei zs. Tenker du bør ta en titt på Regler for bruk av worklogs. Så kan du prøve igjen senere, eller spørre om hjelp på riktig sted i forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg