AndersT2 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Driver å skal sette sammen en PC for en som en kompis kjenner, han skal faktisk ha 2 stykker, helt like, med alt inkludert. Så jeg har sjekket en del web butikker, så prisen varierer til sammen med noen få hundrelapper, men den billigste jeg fant er jo ikke mer (VS data). Sjekket også listen over topplisten til Hardware.no. Noen som kan anbefale, også regn med hvor billige de er på sending, hardwarebutikken har jo gratis over 1500,-, men de har veldig lite på lager, så det er ikke sikkert de har nok av det jeg skal, så det kan utelukke dem når jeg bestiller. NB dette er snakk om en PC m skjerm til 5000,- Lenke til kommentar
Same- Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 regn med hvor billige de er på sending, hardwarebutikken har jo gratis over 1500,- Hvor har du sett det? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg så da at det stod på forsiden deres når jeg var innom tidligere i uken, men finner det ikke nå, så kanskje jeg så syner, eller at det kanskje var en annen butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå