all right Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg lurer på om dette lydkore er bare noen DRITT? Jeg har sett mange på Formumet som har hatt problem med dette, selv har jeg problemet med att jeg ikke får satt på sub/senter utgangen og den andre ved siden av(husker ike hva den heter) Jeg får ikke instalert driverne skikkeligt til lydkortet mitt i installasjonen står det bare Windows-logo test har ikke godkjent eller noe sånn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er ikke helt sikker. Men om det er samme som på NF7-S så er det et veldig godt kort sammenlignet med andre integrerte lydkort. Soundstorm er det vel de kaller det Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg er veldig fornøyd med det integrerte lydkortet. Selvfølgelig om du driver med musikk, så er det ikke det beste, men faktisk ikke så værst Klarer relativt lav latency til å være et "billig" eller "onboard" kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå