pepp Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg lurer på om mappen iwindows som heter inf, og som kun vises når skjulte mapper er aktivert. kan innholdet i den mappen slettes Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ikke sats på å slette den nei, men du kan jo gjøre det, om jeg slipper å installere på nytt for deg :-) Inneholder b.l.a. informasjon for drivere, legg til - fjern programmer osv osv osv. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kanskje er det en grunn til at den er skjult? Kanskje for at folk ikke skal prøve å slette den? Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
pepp Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 takker for svarene. det høres ut som om jeg bør la sletteiveren bero Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kanskje er det en grunn til at den er skjult? Kanskje for at folk ikke skal prøve å slette den? Ikke vet jeg... Enig. Det er nokk bra slik som du velger; å ikke slette den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå