Gå til innhold

Kuleste "Nick"


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Arsenal_RULES må jo være et av de dårligste nickene (no offense). For det første er det, som nevnt, lite innovativt, for det andre så er det misvisende (da det i alle tilfeller er Liverpool som "rules") og for det tredje kan du ikke mene at du har det kuleste nicket på hele hardware? Jeg synes nesten samtlige nick i "avdøde" eoLithic er kule.

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arsenal_RULES må jo være et av de dårligste nickene (no offense). For det første er det, som nevnt, lite innovativt, for det andre så er det misvisende (da det i alle tilfeller er Liverpool som "rules") og for det tredje kan du ikke mene at du har det kuleste nicket på hele hardware? Jeg synes nesten samtlige nick i "avdøde" eoLithic er kule.

 

;)

haha, kunne ikke vært mer enig :laugh:

 

( uten om det med Liverpool )

Endret av [r]endre
Lenke til kommentar

Alle nick med tall, eller såkalt Leet 1337 l33t synes jeg er SKIKKELIG latterlig.

Du er ikke "leet", du er dum (min mening)!

 

Fjortisser kaller jeg dem som har slikt, eller cs-neder da såklart, for det er jo for det meste dem som har slike nick.. Dem får ingen respekt fra meg, hehe.

 

Heller ikke folk som kaller seg opp etter matrix og ringenes herre og alle slags filmer og serier og fotballag og andre "mainstream" ting. bare dumt, og vitner om lite fantasi.

Det nest verste jeg ser er folk som kaller seg . eller ,

For dem tror faktisk at dem kan skjule hvilket team dem er på, så jeg ikke skyter dem, fordi jeg er usikker. Ja sånn særlig. (så blir dem SÅ sinte hvis jeg kommentere det! Æsj hater dem)

 

Men morsomt nick.. vet ikke jeg.. likte den salte aper tingen :)

Lenke til kommentar
Mitt er kult.

Ja, veldig kult spør du meg.

 

Det er lite oppfinnsomhet blandt folk der ute. Det ser man på f.eks LIVE - der ser man folk med SATAN666 som nick - ikke spesielt nyskapende det :no:

nja, om ###### inntok Live ville det jo vært ganske nyskapende da:)

 

Men enig med deg der.. alt for mye slike wannabe nicks etc..

Greit, finn på noe unikt med et navn eller.no men for guds skyld ikke ta

dirkete rip-off!: )

Lenke til kommentar

Jeg bruker veldig mange forskjellige varianter av nicket mitt , RaMBa, Ramba in stealthsocks , RAmbastix, rambacaramba osv.. men hater navn som n00b osv ..og teite som master of disaster (jeg liker noenganger vrenge litt på dn , master OR disaster ...) og hater navn med Sergeant ,lieutenant osv ..mye hating her :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...