Dexterious Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 God kveld! Har surfet litt pron Og favoritter hos meg ser ikke ut. Er masse linker til pron sider som jeg ikke får fjernet. Sletter de og neste gang jeg starter maskinen er de fremdeles der. Noen som vet hvordan få de bort? _____________________________ - Husk å se på gullfisken ikveld Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ad-aware. Søk etter det proframmet du. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 http://www.lavasoftusa.com Lenke til kommentar
gecko Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 God kveld!Har surfet litt pron Og favoritter hos meg ser ikke ut. Surfet pr0n med Internet Explorer? Jøss, at du tør... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kjør Spybot og se om det hjelper. Det kan være lurt å bruke både Spybot og Adaware. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 God kveld!Har surfet litt pron Og favoritter hos meg ser ikke ut. Surfet pr0n med Internet Explorer? Jøss, at du tør... Enig - Slikt har man Opera til! Opera er din venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå