tommmy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg kjøpte meg ny data for en stund siden.. da kjøpte jeg ett abit kv7 kort. er dette ett bra kort? jeg har ikke sett noen andre som har dette kortet av dem som har skrevet på forumet.. eller noen som har snakket om det. jeg vet abit er bra men tror jeg skulla ha kjøpt ett annet kort.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har ikke så peiling på forskjellige hovedkort, men hvis det har nForce 2 brikkesett så er det er bra kort.. (en tommelregel ) Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&view=detailed Lenke til kommentar
all right Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 TROR DETTE SKAL VÆRE ETT GRIEIT KORT. MEN JEG VILLE HELLER KJØP ETT ABIT NF7 V 2.0 Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 ja men nå er det forseint.. men har bursdag allerede den 24 denne månen.. kansje jeg kan spandere på meg ett nytt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ville ikke anbefalt det. Spar heller pengene til et helt nytt system du. Om du er fornøyd så er det ingen grunn til å bytte. Kommer så mye ny maskinvare nå at å kjøpe nytt hovedkort vil vel være litt bortkastet... Min mening @All right: ikke lov med maskinvarespesifikasjoner i signatur (ordeling suxx, vet ikke om det skal være bindestrek eller mellomrom jeg:P) Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 vell må si meg enig.. må kjøpe meg flere vifter før jeg kjøper noe annet. har en vifte i døra, så jeg trenger litt mer kjøling. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 men er du ikke fornøyd med pc din iallefall.. abit nf 7-s er kansje bedre til og overklokke med,men tror du har ok hk.. var sikkert denne du ville ha: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl du kan jo selge ditt,slik at det ikke blir så dyrt hvis du skal kjøpe nytt. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeg er fornøyd.. var litt trøbbel me alt i begynnelsen.. men nå ser det ut som d går bra.. jeg er ikke akkurat e sann overklokke fyr, men kan hende jeg skal prøve å klokke cpu'en til 3000+.. har en 2800+ nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg ville beholdt det du hadde jeg. Spare pengene =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå