Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Sitter her med min CL50 og batteriet varte i underkant av 2 1/2 time. Jeg spillte cs i 30 min, men det er alt jeg har gjort som er krevende. Begynner batteriet å svikte eller er det normalt? Edit: Bør også nevne at jeg sitter på et trådløst nettverk. Endret 7. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Sitter her med min CL50 og batteriet varte i underkant av 2 1/2 time. Jeg spillte cs i 30 min, men det er alt jeg har gjort som er krevende. Begynner batteriet å svikte eller er det normalt? Edit: Bør også nevne at jeg sitter på et trådløst nettverk. Har du strømoppsettet på "bærbar" eller kjører du prosessoren på maks hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Sitter her med min CL50 og batteriet varte i underkant av 2 1/2 time. Jeg spillte cs i 30 min, men det er alt jeg har gjort som er krevende. Begynner batteriet å svikte eller er det normalt? Edit: Bør også nevne at jeg sitter på et trådløst nettverk. Har du strømoppsettet på "bærbar" eller kjører du prosessoren på maks hele tiden? Den står på bærbar. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan du ikke prøve det gratis batteri tester programmet som man pratet om her på forumet og se om batteritiden har falt der og? Hvis det har det så er det vel på sitt rette å ta kontakt med WB... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan du ikke prøve det gratis batteri tester programmet som man pratet om her på forumet og se om batteritiden har falt der og?Hvis det har det så er det vel på sitt rette å ta kontakt med WB... Det skal jeg gjøre (batteritesten). Takk for tipset. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 batteriets levetid som er oppgitt er oppgitt i nesten idle status.. når du arbeider på pc'en med cs noe som er svært krevende krever det mer av strømmen så den levetiden u har er helt normal for den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 batteriets levetid som er oppgitt er oppgitt i nesten idle status.. når du arbeider på pc'en med cs noe som er svært krevende krever det mer av strømmen så den levetiden u har er helt normal for den Batterilevetiden som står oppgitt på Whitebox sine sider er faktisk sann. Jeg har hatt bortimot 5 timer, mens det er 4.5 som er oppgitt. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 men hvor lenge varer den i med henholdsvis mye idle. og hva holder den når du kjører den mye i load. deres sin levetid er standby(idle modus ) Aktiv bruk av pc'en hele tiden reduserer dette.. og ja du kan ha et litt defekt batteri Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) batteriets levetid som er oppgitt er oppgitt i nesten idle status.. når du arbeider på pc'en med cs noe som er svært krevende krever det mer av strømmen så den levetiden u har er helt normal for den Batterilevetiden som står oppgitt på Whitebox sine sider er faktisk sann. Jeg har hatt bortimot 5 timer, mens det er 4.5 som er oppgitt. Ta en titt i denne tråden, jeg har testet mitt batteri på alle tenkelige måter der. http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=197209 Her er den testen som vil være lik og spille spill da helt til batteriet er dødt. Vil regne med at speedsteep setter max på cpu i spill som cs. Test 1 Nr1: 1:58:22, Full 3d load, vifta gikk endel hørte jeg. Ble kjørt med GL oppløsning 1400x1050, full screen. Ingen strømsparings saker på, dvs cpu går på max 1600 hele tiden. Endret 8. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå