Gef Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Kom over denne siden, hvor de viser hvordan du skal gjøre de forskjellige modifikasjonene på Abit IC7 - IC7-G og IC7 MAX3, for å f.eks få ett mer stabilt overklokkings kort, or større volt muligheter. Disse moddene viser de: 1. Electrolytic capacitor (to stabilize the Northbridge chipset’s performance) 2. Vagp 3. Vchip (Vdd) 4. Vmem (Vdimm) 5. VTT (1/2 Voltage of Vmem) 6. “Others” (some other mods for more stability and overclockability) I slutten av denne guiden, fant jeg dette bilde: 400FSB!! Har gjort Vdimm modden selv, som dere kan lese på norsk her , tilfelle noen vil prøve seg Lurte på om hva det meste som er oppnådd i FSB er her jeg, selv har jeg ikke klart mer enn 285 pga. CPU. Har noen av dere gjort noen av disse moddene? Endret 7. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har vel hadt de fleste av de kortene , men jeg driver ikke med modding, klokker det som systemet gir naturlig og er fornøyd med det. Men det er jo morro å se hva andre klarer med mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå