Gå til innhold

Hardwarebutikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bare er Hardwarebutikken gode når man faktisk kjøper noe der, men også indirekte. De har f.eks. Canon i865 skriver til 1850 kroner der. Hos Lefdal kostet samme skriveren 2195 kroner. Lefdal har 150% prisgaranti, så jeg fikk den for under 1700 korner! :D:w00t::thumbs:

Kjøpte du den på lefdal til 1700 kroner?!

Lenke til kommentar
Bestilte en vare ca kl 12 på dagen, kunne hente den neste kveld. Utrolig raskt. Det spørs jo hvor du bor i landet også (selv bor jeg 20-30 mil unna)

:wow:

Jeg bor i Drammensområdet, og Posten bruker MINST 3 virkedager på å få pakken min til meg! :mad:

Forrige pakke jeg fikk fra dem, brukte de 2 dager på å få "innregistrert", og 3 dager å få sendt den til meg.

Edit: Ifølge expediamaps ligger Drammen 83.0 km unna Sandefjord med vei og sånn.

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar

De er også veldig raske på returer. Tok meg under 1 uke fra jeg sendte pakken til jeg fikk pengene på konto :-)

Sendte retur til komplett samme dagen. Men ikke fått noe svar enda. + at de bruker ørten år på å få satt inn pengene på konto. Ca uker fra returen er godkjent til man får pengene på konto :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...