Gå til innhold

Hardwarebutikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noen erfaringer med dem, men har bestillt en LCD-skjerm der, bestillte på Lørdagen. Så får se om de har den ferdig til å sende den i morgen, så får jeg også skjekket hvordan dem har pakket alt når jeg får den om noen dager. Så ønsker ikke å få en vare som må returneres siden det er kjipt når man bor oppe i nord!

Lenke til kommentar
Har ikke noen erfaringer med dem, men har bestillt en LCD-skjerm der, bestillte på Lørdagen. Så får se om de har den ferdig til å sende den i morgen, så får jeg også skjekket hvordan dem har pakket alt når jeg får den om noen dager. Så ønsker ikke å få en vare som må returneres siden det er kjipt når man bor oppe i nord!

Denne får du nok ganske raskt skal du se ;)

Lenke til kommentar

Denne får du nok ganske raskt skal du se ;)

Er av den typen som vil ha varene raskt!! Men det er jo ikke hwb som er ansvarlig hvis det skulle ta litt tid for posten å sende den opp til nord. Men selvfølgelig hvis det skulle gå mye raskere enn og bedre sammarbeid mellom jeg som forbruker og de som yrkesselgere er meget gode blir jeg til å ha de på nr. 1 på mine valg av hvem jeg handler fra!!

Lenke til kommentar

Da får jeg være den første til å poste noe annet enn skamros, da ;)

Jeg bestilte et par varer fra dem i starten av uka og betalte med VISA. Disse varene er ting jeg skal bruke i forbindese med en installasjon, og HWB.no var den eneste nettbutikken jeg fant som hadde denne varen på lager. (Til en OK pris i alle fall...)

Pengene ble trukket fra min konto dagen etter, jeg fikk ordrebekreftelse med leveringsdato 17.02. og jeg ante fred og ingen fare. I dag dukker det imidlertid opp en ny ordrebekreftelse der den ene varen har status "U". Det står imidlertid ingenting om hva dette betyr. Jeg aner uråd, og sender en forespørsel til salgsavdelingen hos HWB om hva dette betyr. Logger så inn på kontoen min er for å sjekke om det står noe der, og det gjør det da!!?

Den enheten de hadde ni stykk av på lager i det jeg bestilte er plutselig utsolgt og kommer ikke inn før uti mars. (Nøyaktig dato er ikke bekreftet, altså status _U_ bekreftet...) Dette sender de da altså ikke beskjed om, og jeg MÅ installere denne på fredag.

Dermed blir det da å bestille tilsvarende enhet som er ca. 500,- dyrere, betale for ekspressfrakt og pengene for utstyret har HWB. Dette er penger som jeg bare kan se langt etter, da jeg har kontraktsfestet pris på den jobben jeg skal utføre.

Har sendt mail til HWB med en kommentar om hvorddan dette oppleves, og skal komme tilbake med info om hvordan de taklet situasjonen. Denne type problemhåndtering er nettopp det som skiller gode og dårlige butikker fra hverandre.

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Og da fikk jeg en telefon fra HWB som beklaget og forklarte saken for meg. Enden på visa er nå at jeg får varen til i morgen og kan utføre installasjonen i morgen allikevel. Nå tenker jeg at min kunde blir positivt overrasket, da jeg hadde forespeilet sent fredag/tidlig lørdag etter å ha sett den nye ordrebekreftelsen i går.

Summa summarum må dette sies å ha blitt løst på en eksemplarisk måte, og jeg er spent på å se om dette blir en trend. Jeg er i allefall innstilt på å flytte en god del av min business til en butikk med slik service!

-KJ

Lenke til kommentar

Fikk nå LCD-Skjermen for et par dager siden, men fikk ikke noe rissjokolade siden skjermen var ferdig innpakket fra fabrikk!! Men, men det gjør ikke meg noe. Alt gikk bra og smertefritt så kommer til å handle en del fra hwb.no og da har jeg til nå bare positive ord å servere til dem. Men får se hvis det en gang i fremtiden blir noe returer på det jeg bestiller fra dem.

PS: Har lagt ut en liten "minitest" av skjermen på brukertester, pågrunn av at oivind_dahle ønsket en rapport av meg. Så han mente at jeg måtte poste dette som jeg skrev!!

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si.

De var kjappe å levere osv. Positivt det.

Da jeg koblet opp viste det seg at ting ikke fungerte som det skulle.

Maskinen kræsjet.

Sendte tilbake og de konstaterte at jeg hadde kortsluttet cpuen med kjølepastaen min, som forresten er av typen arctic ceramique.

Jeg byttet ikke kjølepasta da jeg monterte det for første gang, så varen må ha vært defekt da jeg fikk den.

Så nå vil de ikke gi det på garanti, saken er åpen enda.

Etter det jeg har opplevd kommer jeg neppe til å handle mer der.

Trist.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg skal si.

De var kjappe å levere osv. Positivt det.

Da jeg koblet opp viste det seg at ting ikke fungerte som det skulle.

Maskinen kræsjet.

Sendte tilbake og de konstaterte at jeg hadde kortsluttet cpuen med kjølepastaen min, som forresten er av typen arctic ceramique.

Jeg byttet ikke kjølepasta da jeg monterte det for første gang, så varen må ha vært defekt da jeg fikk den.

Så nå vil de ikke gi det på garanti, saken er åpen enda.

Etter det jeg har opplevd kommer jeg neppe til å handle mer der.

Trist.

Hva mener du med at du ikke byttet kjølepasta? Og hvor har du kjølepasta på CPUen?

Høres veldig rar ut den der.

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

HWB er en web-butikk jeg anbefaler på det varmeste...

Bestilte en vare ca kl 12 på dagen, kunne hente den neste kveld. Utrolig raskt. Det spørs jo hvor du bor i landet også (selv bor jeg 20-30 mil unna)

Måtte beklageligvis sende varen i retur. Sendte på mandag, ferdig behandla torsdag samme uke, og kunne hente den fredagkveld. Med andre ord gikk dette veldig fort.

To tomler opp for hwb.no :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...