[ReXoR] Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har akkurat kjøpt meg hovedkort,cpu,ram,hdd,grafikkort (hele pakka) fra dem, og må si jeg er ganske fornøyd Eneste jeg er ufornøyd med, er at pakka først ble innleveringsregistrert 2-3 dager etter at den ble angitt levert på hwb, men dette regner jeg med at er Posten sin feil (vekten på pakka var der fra dag 2 - resten kom dag 3 - posten er trege ) Har fått et godt førsteinntrykk, og håper for guds skyld ikke sjokoladen er en "Velkommentiloss-sjokolade", men heller en "Takkforatduhandlerhososs"-sjokolade. Den var go! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Same: anbefaler at du sporer pakken din, kan jo være posten som er treige, sjekk dato varen er sendt ut fra hwb.no du. Har ikke fått noe sporings nummer Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har bare hatt positive erfaringer med hwb.no. Meget bra service! og bra priser! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jøss, sendte mail til hwb og fant ut at det er posten som har rota... Den ankomm på tirsdag!! Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ser du! Alt ordner seg Har bare hatt gode erfaringer med hwb. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Posten ja..glemt å sende deg ark om at du har fått varen? Men..bestilling på søndag, og ha varen på tirsdag..det er raskt! Og må ha vært raskt svar på mail også? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 anbefaler hwb på det varmeste. Og btw: se den KULE forsiden de har nå Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Posten ja..glemt å sende deg ark om at du har fått varen? Men..bestilling på søndag, og ha varen på tirsdag..det er raskt! Og må ha vært raskt svar på mail også? De glemte og sende lapp ja. Ja det er veldig raskt! Sender på mandag kommer på tirsdag! Jepp raskt svar på mail også. HWB er min yndlingsbutikk Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Har bestilt Icemat Black og Microsoft IntelliMouse 3.0 der, skal hente det på posten etterpå Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Posten ja..glemt å sende deg ark om at du har fått varen? Men..bestilling på søndag, og ha varen på tirsdag..det er raskt! Og må ha vært raskt svar på mail også? De glemte og sende lapp ja. Ja det er veldig raskt! Sender på mandag kommer på tirsdag! Jepp raskt svar på mail også. HWB er min yndlingsbutikk Må si meg HELT enig hwb er topp service Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei Har handlet der engang bare. Bestilte en harddisk som var på Ukens Tilbud. Fikk den 3 eller 4 dager etterpå, husker ikke helt. Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 får du med sjokolade? da må jeg handle der! håper på et godt hd-tilbud slik de hadde forgje uke. glemte å handle da. 200gb eller mer settes pris på, hører dere det hwb? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Ja jeg fikk med rissjokolade, mm den var god den Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg bestillte skjerm av dem for litt siden som kommer inn den 20. Så da får vi se om dem er raske og sender med sjokolade Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har hatt endel returer og ting og tull med dem. Men jeg fikk rissjokolade med hver gang. Også fikk jeg pengene for melomlegget satt in på 1-2-3... Fikk en ram brikke av dem i dag som ble sendt på onsdag.. De er raske.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg bestillte skjerm av dem for litt siden som kommer inn den 20. Så da får vi se om dem er raske og sender med sjokolade Sjokolade får du med helt sikkert det er en del av bundelen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) seriøst, sender de med sjokolade, uansett hva og hvor mye du kjøper? har selv ikke kjøpt meg noe fra HWB.no enda, har en del jeg kunne oppgradert, men har ikke penger, håper jeg kunne fått meg et skjermkort og litt harddisker snart Endret 15. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er meget fornøyd med hwb.no, fikk tak i to Raptorer mens det var julekalender, posten var glad i meg og tingene fikk jeg på "bordet" 4 dager etterpå. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ja du får med sjokolade, det er ikke kødd men fakta og så god som den var også, mmm Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja du får med sjokolade, det er ikke kødd men fakta og så god som den var også, mmm Er det så fantastisk? En slik sjokoladebit koster kanskje 2-3 kroner, og kjøper de store mengder, så er den sikkert mye billigere. Så... 2-3 kroner ekstra pr. kunde for å få så mye og så god omtale i ett forum er BILLIG markedsføring. Og da kommer gjerne de samme kundene tilbake igjen. Så... ett eller annet glupt hode har nok funnet på den idéen, og den funker. Ikke tvil om det. I tillegg så er jo prisene gode, og servicen bra... men hvis dere vil fokusere på sjokoladen, så vær så god. Hadde de hatt dårlige priser og elendig service, ville jeg heller gått ned på kiosken og brukt 5 kroner på en sjokolade der, og handlet 100 kroner billigere ett annet sted. Men... neste gang jeg handler utstyr, har jeg lyst til å prøve Hardwarebutikken, men kun hvis de er billigere enn f.eks Komplett. Sjokolade kan man kjøpe selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå