Gå til innhold

Hardwarebutikken

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg hovedkort,cpu,ram,hdd,grafikkort (hele pakka) fra dem, og må si jeg er ganske fornøyd :thumbup:

Eneste jeg er ufornøyd med, er at pakka først ble innleveringsregistrert 2-3 dager etter at den ble angitt levert på hwb, men dette regner jeg med at er Posten sin feil (vekten på pakka var der fra dag 2 - resten kom dag 3 - posten er trege :()

Har fått et godt førsteinntrykk, og håper for guds skyld ikke sjokoladen er en "Velkommentiloss-sjokolade", men heller en "Takkforatduhandlerhososs"-sjokolade.

Den var go!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Posten ja..glemt å sende deg ark om at du har fått varen? ;)

Men..bestilling på søndag, og ha varen på tirsdag..det er raskt!

Og må ha vært raskt svar på mail også?

De glemte og sende lapp ja.

Ja det er veldig raskt!

Sender på mandag kommer på tirsdag!

Jepp raskt svar på mail også.

HWB er min yndlingsbutikk :love:

Lenke til kommentar
Posten ja..glemt å sende deg ark om at du har fått varen? ;)

Men..bestilling på søndag, og ha varen på tirsdag..det er raskt!

Og må ha vært raskt svar på mail også?

De glemte og sende lapp ja.

Ja det er veldig raskt!

Sender på mandag kommer på tirsdag!

Jepp raskt svar på mail også.

HWB er min yndlingsbutikk :love:

Må si meg HELT enig :thumbs:

hwb er topp service

Lenke til kommentar
Ja du får med sjokolade, det er ikke kødd men fakta :D og så god som den var også, mmm :love:

Er det så fantastisk? En slik sjokoladebit koster kanskje 2-3 kroner, og kjøper de store mengder, så er den sikkert mye billigere. Så... 2-3 kroner ekstra pr. kunde for å få så mye og så god omtale i ett forum er BILLIG markedsføring. Og da kommer gjerne de samme kundene tilbake igjen. Så... ett eller annet glupt hode har nok funnet på den idéen, og den funker. Ikke tvil om det. I tillegg så er jo prisene gode, og servicen bra... men hvis dere vil fokusere på sjokoladen, så vær så god. Hadde de hatt dårlige priser og elendig service, ville jeg heller gått ned på kiosken og brukt 5 kroner på en sjokolade der, og handlet 100 kroner billigere ett annet sted. Men... neste gang jeg handler utstyr, har jeg lyst til å prøve Hardwarebutikken, men kun hvis de er billigere enn f.eks Komplett. Sjokolade kan man kjøpe selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...