Gå til innhold

Hardwarebutikken

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen erfaringer med Hardwarebutikken. Da mener jeg service,leveringstid,pris i forhols til komplett og andre butikker. Vet dere noe om garantien?

Takker for alle seriøse svar og ikke post tull eller for å få flere post. Sier du usaklige kommentarer som "helt enig eller lignende ber jeg dere utdype savrene litt nærmere.

Mvh Merlin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genialt å gi med godteri... da får de alle fjortisser med sukkermangel på kundelisten :-D

Neida, seriøst. Det er veldig billig for HWB og veldig smart. Microplex gir jo med karameller, og jeg må innrømme at det er ett stort pluss når jeg finner en karamell (eller i dette tilfellet en sjokolade) blant all hardwaren jeg har bestilt. HWB har på kort tid utmerket seg som en meget seriøs aktør i ett vanskelig marked... lurer på å prøve de ut neste gang jeg trenger noe.

Lenke til kommentar

Hei hei.

Det var forresten jeg som tipset dem om å putte på noe søtt da de startet, vet ikke om det var flere eller om det var min mail som gjorde at de begynte med det da ;)

Utenom at deres leverandør er litt treige så har jeg ikke noe vondt å si om dem. Servicen er iallefall på topp! Svarer kjapt på telefon og alltid hyggelig mennesker der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...