Merlin Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er det noen her som har noen erfaringer med Hardwarebutikken. Da mener jeg service,leveringstid,pris i forhols til komplett og andre butikker. Vet dere noe om garantien? Takker for alle seriøse svar og ikke post tull eller for å få flere post. Sier du usaklige kommentarer som "helt enig eller lignende ber jeg dere utdype savrene litt nærmere. Mvh Merlin Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har ikke handlet der selv, men har bare hørt postive ting om de, og så er de gode på pris og.. Vet ikke helt om det var denne type svar du ville ha.. men men... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=hwb\.no http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=hwb\.no http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=hwb\.no Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Takker for svarene Hvis det er noen andre som har flere erfaringer så er det bare å poste dem her. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg bestilte nettopp HK og Cpu (nforce3 og amd64 3200+) fra HWB, de gir til og med sjokolade med, det er noe psdata burde gjøre. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg bestilte nettopp HK og Cpu (nforce3 og amd64 3200+) fra HWB, de gir til og med sjokolade med, det er noe psdata burde gjøre. Hvordan sjokolade? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ris sjokolade...knall god forresten(det samme gjelder service) Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg fikk varen dagen den kom inn, god og rask service. Har ikke prøvd returen, men alle forholder seg vel til de samme reglene? Sjokoladen er kjempegod! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du burde prøve de.Lynraske på levering og replying på mail. Bare godord fra meg. Og ja.... Sjokoladen er nydelig. Sånn hval-ris-sjokolade sak. Stor er den også... Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 STEIKE SJOKOLADE! det er noe annet enn microplex sinde sukker! Kom med LCD testen så jeg kan få kjøpt meg skjerm..! FAST! heh.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har fått 3 pakker fra dem til nå og har bare gode ord å komme med. Rask/god respons på mailer, greie priser og rask levering. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 De leverte ikke så raskt som hovedkort.no og psdata, men raskt nok, derimot microplex og pcutsyr bruker lang tid. Microplex ga meg en liten drops med psu'en min. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Dette var betryggende å høre! Håper bare at de bundler pakkene sine med Julemarsipan, NAM Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Genialt å gi med godteri... da får de alle fjortisser med sukkermangel på kundelisten :-D Neida, seriøst. Det er veldig billig for HWB og veldig smart. Microplex gir jo med karameller, og jeg må innrømme at det er ett stort pluss når jeg finner en karamell (eller i dette tilfellet en sjokolade) blant all hardwaren jeg har bestilt. HWB har på kort tid utmerket seg som en meget seriøs aktør i ett vanskelig marked... lurer på å prøve de ut neste gang jeg trenger noe. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan også bare gi skryt til HW, har bestilt en par-tre ting derfra. Rask levering, kjappe mailsvar osv. Prisene synes jeg også er bra. Lenke til kommentar
jag Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bare gode erfaringer HWB jeg og. Hadde en retur på et hovedkort, gikk raskt og fikk nytt tilbake. Bor i nærheten av Sandefjord så jeg henter varene på lageret. God support og hyggelige folk. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei hei. Det var forresten jeg som tipset dem om å putte på noe søtt da de startet, vet ikke om det var flere eller om det var min mail som gjorde at de begynte med det da Utenom at deres leverandør er litt treige så har jeg ikke noe vondt å si om dem. Servicen er iallefall på topp! Svarer kjapt på telefon og alltid hyggelig mennesker der. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Takker for svar Har nå registrert meg som kunde og avventer bestillinger. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Bestillte en mus de hadde på lager, på søndag... nå på fredag har den ikke kommet... Synes de er treige. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Same: anbefaler at du sporer pakken din, kan jo være posten som er treige, sjekk dato varen er sendt ut fra hwb.no du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå