Fischer Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har et problem med DVD-brenneren min, den er rimelig ny fikk den til jul. Det er en PX-708A fra Plextor DVD+R/+RW og DVD-R/-RW. Problemet er altså at den ikke vil brenne RW plater lengere, dette klarte den uten problermer før. Den brenner DVD+RW ca halvveis, og DVD-RW stopper med en gang. Den har ingen problemer med å brenne DVD-R og DVD+R, hvordan kan dette gå til? Merkelig nok møtte jeg på problemet etter at jeg satte inn en ny prosessor vifte og klokket prosessoren litt. Jeg tviler på at dette kan ha noe med saken og gjøre, men jeg tar det med alikevel. Jeg har også prøvd og reinstalere Windows uten resultat, jeg bruker Windows Xp, og Nero 6 til å brenne med, Jeg har også prøvd i andre programmer men det samme skjer. Kan noe hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Har du prøvd å klokke ned igjen da? Jeg mener da at det ikke skal ha noe med saken å gjøre, men du kan jo prøve. Evt. annen brenne-software hadde jo også vært en idè å prøve ut. EDIT: Får du det ikke til å virke, har du jo alltids reklamasjonsretten på din side Endret 7. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå