Apoc_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå er jeg veldig lei av typiske søppel-forum topicer som stenges. Jeg mener at man skal kunne være usaklig og spørre om alt mellom himmel og jord her. Denne kategorien er jo kalt søppel og da må den inneholde søppel. Jeg ber administratorene om og slutte å stenge søppel-topics.... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 dette er jo et glimrende eksempel at denne burde stenges Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 tror nok de som styrer dette finner seg i å gjøre akkurat det dem vil. Og dem bryr seg nok midt i ryggen hva du mener. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Spesielt personer med lese- og skrivevansker vil svært ofte ha store problemer med å lese slik tekst. dette er jo et glimrende eksempel at denne burde stenges Akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg