Drama Llama Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Disse "Noname" ram-brikkene som Komplett.no selger, er de gode for noe? Vurderer en slik brikke selv, da den er billig og grei. Noen meninger? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Funker greit de til en helt vanlig maskin, funker ikke til overklokking. Er som regel TwinMos med noen andre minnebrikker. Greit nok om du vil ha noe billig.. (har det selv) Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg klarer meg lenge med 1024, så overklokking er utelukket. Da satser jeg på den brikken. Takk for hjelp. (Hvis noen har innvendinger... "speak now or forever hold your peace") Endret 7. februar 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Same- Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Disse er jo enda billigere da Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg klarer meg lenge med 1024, så overklokking er utelukket. Da satser jeg på den brikken. Takk for hjelp. (Hvis noen har innvendinger... "speak now or forever hold your peace") En venn av meg har NoName brikker og maskinen hans er ustabil Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har selv to 512. De er kjempe.. Ingen problem. Kjøpte også fra komplett! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har 1x 512MB PC2100 Noname fra Norek (komplett) og har ikke ustabil maskin. Har aldri fått en bluescreen på den... Skjermkortet loker da men. Det har det gjort på alle maskiner det er testet på Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Disse er jo enda billigere da Kremt... Det er 256MB... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hadde det i tankene en gang når jeg skulle kjøpe nye deler, men styrte unna pga. anbefalinger her på forumet. Off topic: Kjører nå på TwinMos PC3200 "billig kvalitets-RAM" , kræsjer aldri. Endret 7. februar 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Disse "Noname" ram-brikkene som Komplett.no selger, er de gode for noe? Vurderer en slik brikke selv, da den er billig og grei.Noen meninger? Hoho ser man nøye på bildet der ser man at det høyst sannsynlig er twinmos ram da man ser de 2 vesntre chippene er "føyet" sammen, mest sannsynlig pga av der sto det et twinmos klistremerke orginalt, iallefall samme størrelse å plassering etter det jeg har sett hos en kamerat, og hvis man ser her så ser man det samme klistremerket Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du får Geil brikker til samme prisen og de er sinnsykt mye bedre, i tillegg er de ganske fine å se på med ram-kjølere.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Disse er jo enda billigere da Kremt... Det er 256MB... No-name brikken var også 256 mb Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tja, som de andre sier, NoName er kanskje ikke noe for overklokking. Brukte noen søte NoName PC 2100 brikker på maskinen tidligere, har ikke merket noen forskjell iht. stabilitet nå når jeg kjører Geil PC 2700 brikker ram på samme maskin. NoNamene fikk seg nytt hjem i linuxputeren min, og såvidt jeg kan merke så har ikke den kræsjet annet enn som en direkte følge av min inkompetanse på feltet Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå